Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Klyver du atomer eller har du bara tröttnat på ryssfemmorna?![]()
fråga han minimal, han borde veta. annars kan du ju alltid tjöpa såna oxar, dom blir man grov som fan på har jag hört, man kan gå upp 30kilo. och minst lika många i bänk.

Nån som vet vad detta är?
17-oxhydregen+stensolon
Det ska vara tydligen nån träningsgrej (anabola)
En polare sa att det ska likna "M1 TEST" (Vet inte ens vad det är) fast dubbelt så starkt.
Nån som förstår sig på detta mer?
Tja m1 test är en anabol, det är en av de mest potenta testosteron derivaten folk pillar i sig...
När det gäller 17xxxxx så har du förvanskat namnet till den grad att jag inte kan föreställa mig vad det korrekta kemiska namnet är, men utger det sig för att vara mer effektivt än M1 så är det säkert en ny värstinganabol med allt vad det innebär på biverkningsidan
//L.äkarstudenten
Ja namnet ska vara 17a-methyl-4-hydroxynandrolone
Hittade detta som innehöll just det skitet![]()
http://www.musclefinesse.com/advantage-labs-axion-pharma-17-mhn.asp

Recommended Usage: Take one capsule daily. Do not exceed three capsules in a 24hour period. Do not take this product for longer than two weeks, without taking at least two weeks off
Warning: Not for use by individuals under the age of 21 years or woman. Consult a physician or licensed health care professional before using this product if you have or have a family history of prostate cancer, prostate enlargement, heart disease, low HDL cholesterol, r if you are using any other prescription drug, OTC medicine or dietary supplement. Do not exceed the recommended serving. Exceeding recommend serving could cause adverse health effects
Possible side effects include acne, hair loss, hair growth, aggressiveness, irritability, and increased levels of oestrogen. Discontinue use if you experience rapid heartbeat, dizziness, blurred vision, or any other similar symptoms.
Kan det verkligen vara lagligt?
Givetvis inte det är en anabol av det hårigare slaget, även om den är lite mer hightech än ryssfemmor så är där ungefär lika mycket biverkningar.....
Olagligt och direkt hälsovådligt...
Okej Einstein, varför kan de sälja det helt öppet där då?![]()
Kan det verkligen vara lagligt i UK?
Säkerligen är det inte lagligt där heller men paketet kan skickas från ett annat land än UK och då är det inte förrän tullen beslagtar det som man får problem, har du verkligen säkra källor till att det kan köpas över disk i UK och inte bara på en obskyr hemsida.....
Lagstiftningen hinner inte med när det gäller många droger och dopingprepparat,säljarna ändrar någon kemisk grupp som inte har betydelse för verkan och sen döps molekylen om och då gäller inte befintliga lagar utan de måste skrivas om för att även inkludera dessa. Ny lagstiftning är på väg där man kan förbjuda hela molekylsläkten men det dröjer ytterligare något år.
Dock är det fortfarande dopingklassat så du torskar vid ett dopingtest och när det gäller biverkningar så är de lika trista som vanligt. Vill du stoppa i dig det så skall jag inte hindra dig men jag hade önskat att jag fick neka dig vård när biverkningarna kommer.
Blir "dicken" glad av sånna preparat ?
Ja bara undrar![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|