Vad tror ni jag får för min 660 -04?

SVooSh

Kör för lite
Gick med
11 May 2004
Hoj
RF 900R
Trots att jag är galet nöjd med min 660 har jag ett sug att byta hoj. Saknar helkåpa och varvräknare... löjligt kanske.

Var lite dåligt med 660 på annons så tänkte om folket här kunde uppskatta ungefär vad jag skulle får för hojen privat.

Hojen:
KTM 660 -04
Uttagen December -05, Första gången i trafik April -06.

Har idag gått 418 mil.
Servad av mig.
Olja filter bytta vid:
8mil
38mil
97mil
222mil
294mil

Fabriksfelet på kopplingen åtgärdat på Lelles.

I övrigt är den välskött och har hasplåt och sliders fram och bak, Sportec M3 sulor fram och bak som har gått ca150-200mil.

Så vad tror ni? :)

Tack på förhand!

Last edited:
Tjaa... Jag skulle nog säga runt 50-55 kanske. Gått lite men det är trots allt en 04, lägger man på 5 så kan man få en 05 som iaf jag tycker är snyggare:)

Trots att jag är galet nöjd med min 660 har jag ett sug att byta hoj. Saknar helkåpa och varvräknare... löjligt kanske.

Var lite dåligt med 660 på annons så tänkte om folket här kunde uppskatta ungefär vad jag skulle får för hojen privat.

Hojen:
KTM 660 -04

Har idag gått 418 mil.
Servad av mig.
Olja filter bytta vid:
8mil
38mil
97mil
222mil
294mil

I övrigt är den välskött och har hasplåt och sliders fram och bak, Sportec M3 sulor fram och bak som har gått ca150-200mil.

Så vad tror ni? :)

Tack på förhand!

du har skrivit fel.
de va mer så här du tänkte :D

mycket fin ktm660 säljes, går fin fint men söker nåt med mer effekt.

Hojen:
KTM 660 -04

Har idag gått 418 mil.
Servad av mig.
Olja filter bytta vid:
8mil
38mil
97mil
222mil
294mil

I övrigt är den välskött och har hasplåt och sliders fram och bak, Sportec M3 sulor fram och bak som har gått ca150-200mil

säljes till högstbjudande..
:rolleyes:

:hördu Grrr...en näve grus å en pungspark till frukost är vad du kan få för att du inte vill köra motard mer:sissy ;)

*bubbel bubbel...* :öl

ozeo: Helt klart bättre annons... men ville bar få ett litet hum om hur privatmarknaden ser ut. Har svår ångest nu, svårt val att göra sig av med en sån kärleksmaskin:)

CoRuS: kan inte ens komma på något försvar...

Malmö-Motard: Efter att ringt runt och hört mig för verkar det inte vara något större problem att få 48K i inbytespris. Så om privatmarknaden ligger lika lågt byter jag hellre in. Är ju inte värt några ynka tusenlappar att få hem Sveriges alla testpiloter och samtal från alla "annonsringarjagvillsnackaskitmenäregentligeninteintresseradavattköpamotorcykelmarodörer" -na a mean?!

Klart om någon är intresserad kan ni ju dra över ett pm. Slänger med 2L Motorex Powersyntet 10W-50, två nya oljefilter, 1 ny flaska Motorex kedjespray och en crosspall vid snabb affär.

Låter bra! Jag bjuder 5000 för racehojen! Kan slänga med ett Happy meal också, men då är det snabb affär som gäller!

Gött:banana . Ställ den hos din bror så hämtar jag den där. Full tank tack!

kan du mötas vud halva vägen så är ajg intresserad. Är från skåne...

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN