Dåligt intresse för 250SP, ER6 & SV650 klassen

Ser fram emot premiären.

Ska gå runt i depån o "varaenförståsigpåare"

Kommer att bli en intressant tillställning!

Var sak har sin plats. Jag vet inte om jag tycker att en räserbana är rätt plats för en ER6, faktiskt. Men det ska bli jävligt intressant, hur som helst.

Ska säga till Maffan att köpa en annan hoj bara för att mattias säger så :tungan

tänk om du skulle få stryk av mej lr en annan er6:a :D :D

Då krävs det att du kommer till start....

har kvalat in på alla tävlingar jag har ställt upp i

om du ska ta upp anderstorp igen så kan du väl ringa mej iställe och få en riktig förklaring i ställe för lyssna på alla dom fjorton löngnerna som finns

telefon nr finns på www.gothiaracing.se/kontakt

Last edited:
Ska säga till Maffan att köpa en annan hoj bara för att mattias säger så :tungan

tänk om du skulle få stryk av mej lr en annan er6:a :D :D

Asså... Får jag stryk av dig eller nån annan på en ER6 så lär det inte vara för att ER6-an är en så mycket bättre hoj. Blir jag ifrånkörd av nån som är skickligare än jag så sväljer jag väl det. Det har hänt förr och kommer att hända igen.

Jag tycker ändå att ER6 är en rätt trist hoj, som inte passar på en räserbana.

om du ska ta upp anderstorp igen så kan du väl ringa mej iställe och få en riktig förklaring i ställe för lyssna på alla dom fjorton löngnerna som finns

xxx-xxxx-xxxx

haha...

Jag skojja med dig... Har du tappat all humor?

Hoho, öm tå?

Last edited by a moderator:
Blir jag ifrånkörd av nån som är skickligare än jag så sväljer jag väl det. Det har hänt förr och kommer att hända igen.

Trodde du var bäst!

Hela min värld rasade just samman!

Mattias inte bäst och GSXR123456789RR kastar in handduken. Katastrof. Måste jag hålla på Valmers nu?

Borde vara rimligt att jag får byta motor så jag kommer ifatt på rakan för att jag är så långsam i kurvan?

En viss skillnad mot att optimera fjädring, säkerhet var frågan.

Annars tycker jag klassen är tillräckligt intressant med nya reglerna och sådär lagom prestigelös så att det väcker intresse.
Men ett race ska jag klara av i år .
Får se om klassen överlever och om jag .....

Last edited:

sista gången jag jagar halva stan runt för att du ska få lack på din hoj iaf....man känner verkligen för att hjälpa till Stefan.....

haha...

Jag skojja med dig... Har du tappat all humor?

nej men trött på gammalt skit som dras upp hela tiden själv vill jag glömma det
och hälften har inte ens träffat mej som snackar om det

Last edited:

nej men trött på gammalt skit som dras upp hela tiden själv vill jag glömma det men svårt när det skrivs varje dag i alla trådar så fort jag säger att jag ska köra hoj :va

och hälften har inte ens träffat mej

snart är du i min värld...! ibland är man ju verkligen tacksam för att ha äran att driva en sajt som sporthoj.com. :gnissla

Med tanke på bortstötningen av A-förare och den något udda selekteringen av vilka hojar som får vara med så får jag intrycket av att regelskrivaren har köpt upp sig på ett gäng ER6 som inte går att regga in och till varje pris ska försöka sälja dom... Hmm, den modellen verkar snabb, den får inte vara med...

Gottis: lite tjockare olja och lite högre oljenivå+en mjuk körstil så går det att åka hyggligt fort på en er6a. Blir nästan lite sugen själv nu när alla dissar den så fett.

Trodde du var bäst!

Hela min värld rasade just samman!

Mattias inte bäst och GSXR123456789RR kastar in handduken. Katastrof. Måste jag hålla på Valmers nu?
App app app jag har inte slängt in handduken, jag tar bara en viloperiod i väntan på bättre tider (läs bättre med tid) denna säsong ska jag sitta på läktaren och berätta hur snabb jag var.

/The older i get the faster i was.

App app app jag har inte slängt in handduken, jag tar bara en viloperiod i väntan på bättre tider (läs bättre med tid) denna säsong ska jag sitta på läktaren och berätta hur snabb jag var.

/The older i get the faster i was.

sitta på läktaren o hitta på. får säga till o få lite fart på kawan så kan du ju va min coach istället :)

Det är ju inte bara en grej som ska vara rätt, alla delarna ska ju vara rätt i förhållande till varandra och sitta på precis rätt sätt. Låter jättebilligt!
Inte billigt i rally, men vore orginalpris på fjädrar i den hårdare toleransdelen (massproducerade prylar inom ett givet tolerans intervall)

ER6:an är kul, folk köper hellre den än en kromsläde :tummenupp Motorn verkar nedärvd ifrån den GPZ paralelltwin som var min första tunga hoj.

Har inte träffat Gottis, men han verkar kul. Jag håller på Gottis, Go Gottis!

Last edited:
snart är du i min värld...! ibland är man ju verkligen tacksam för att ha äran att driva en sajt som sporthoj.com. :gnissla

Du menar såna saker som "Men Swedie, fattar du verkligen hur jäkla fort vi kör här hemma i Sverige" osv.... :D
Lite godbitar skrivs ändå här då och då.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...