Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Var sak har sin plats. Jag vet inte om jag tycker att en räserbana är rätt plats för en ER6, faktiskt. Men det ska bli jävligt intressant, hur som helst.
tänk om du skulle få stryk av mej lr en annan er6:a![]()
![]()
Då krävs det att du kommer till start....
Ska säga till Maffan att köpa en annan hoj bara för att mattias säger så![]()
tänk om du skulle få stryk av mej lr en annan er6:a![]()
![]()
har kvalat in på alla tävlingar jag har ställt upp i
om du ska ta upp anderstorp igen så kan du väl ringa mej iställe och få en riktig förklaring i ställe för lyssna på alla dom fjorton löngnerna som finns
xxx-xxxx-xxxx
har kvalat in på alla tävlingar jag har ställt upp i
om du ska ta upp anderstorp igen så kan du väl ringa mej iställe och få en riktig förklaring i ställe för lyssna på alla dom fjorton löngnerna som finns
Blir jag ifrånkörd av nån som är skickligare än jag så sväljer jag väl det. Det har hänt förr och kommer att hända igen.
Borde vara rimligt att jag får byta motor så jag kommer ifatt på rakan för att jag är så långsam i kurvan?
Touché![]()
![]()
haha...
Jag skojja med dig... Har du tappat all humor?
nej men trött på gammalt skit som dras upp hela tiden själv vill jag glömma det men svårt när det skrivs varje dag i alla trådar så fort jag säger att jag ska köra hoj![]()
och hälften har inte ens träffat mej

App app app jag har inte slängt in handduken, jag tar bara en viloperiod i väntan på bättre tider (läs bättre med tid) denna säsong ska jag sitta på läktaren och berätta hur snabb jag var.Trodde du var bäst!
Hela min värld rasade just samman!
Mattias inte bäst och GSXR123456789RR kastar in handduken. Katastrof. Måste jag hålla på Valmers nu?
App app app jag har inte slängt in handduken, jag tar bara en viloperiod i väntan på bättre tider (läs bättre med tid) denna säsong ska jag sitta på läktaren och berätta hur snabb jag var.
/The older i get the faster i was.

Inte billigt i rally, men vore orginalpris på fjädrar i den hårdare toleransdelen (massproducerade prylar inom ett givet tolerans intervall)Det är ju inte bara en grej som ska vara rätt, alla delarna ska ju vara rätt i förhållande till varandra och sitta på precis rätt sätt. Låter jättebilligt!
nej men trött på gammalt skit som dras upp hela tiden själv vill jag glömma det
och hälften har inte ens träffat mej som snackar om det
snart är du i min värld...! ibland är man ju verkligen tacksam för att ha äran att driva en sajt som sporthoj.com.![]()
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |