Vad bilister gör (när de tror ingen ser)...

Linusp3

Ride me like you stole me!
Gick med
22 Aug 2005
Hoj
Honda XRV 750
Vad är det märkligaste du sett en bilförare göra under körning?

Igår eftermiddag åkte jag spårvagn på Mölndalsvägen och vi åkte förbi en Volvo XC70 där föraren sdatt och BORSTADE TÄNDERNA medans han körde. Det måste fan vara värre än att prata i mobil...

Vad är det märkligaste du sett en bilförare göra under körning?...

Jag såg en kille som satt å pratade å klappade å gullade med sin papegoja som satt på hans axel medan han körde. Det såg sådär pluttegulligt ut ända tills pappegojan sket på killens axel! :hihi

Bli avsugen av den kvinnliga passageraren, kan tilläggas att färden var aningen vinglig och föraren körde mot rött.....

världskänd artist, tidigare boende i uppsala..

..:tuttar , drar i diket när hon fönar håret på väg till en spelning, ett annat tillfälle, ner i samma dike när hon sitter å skriver i ett anteckningsblock, :pannkyss .

Jo, polarens farsa drog upp henne flera ggr ur dikena...:rolleyes: .
hennes snubbe var inte mycket bättre heller, men han var i alla fall blond.:D

Bli avsugen av den kvinnliga passageraren, kan tilläggas att färden var aningen vinglig och föraren körde mot rött.....

Det är inte ett dugg bättre om dom sitter gränsle å försöker genomföra *****.
fast rekordet är den pizzeriaägaren som sitter med laptop i passagerar sätet, mobilen klämd mellan axel å kind å försöker köra bil samtidigt...jösses att han hade 0 koll på trafiken....körandes mest i 2 filer samtidigt, enkelt att styra efter vita strecken enligt honom....:huvet

Last edited:
Har sett folk som sminkar sig, rakar sig, äter frukost.

Äta frukost är väl väldigt vanligt? Har jag gjort många gånger, ifall man tänker sig en korv på shell eller liknande. Jag antar att du inte menar att bilisten sitter där med en skål flingor och mjölk?

man måste ju äta frukosten i bilen annars kommer man ju försent till jobbet! :va

Petar näsan är nog det värsta jag sett..

Annars virriga kvinnor som gräver i handväskan samtidigt som dem försöker åka bil...

Rockar loss och sjunger för full hals. Det ser väldigt kul ut. :D

vaffan det gör jag jämt!!! enda stället man kan få så hög volym så man slipper höra sig själv! ;)

Samma här, ibland brukar ratt och instrumentbräde bli ett trumset om det är nån riktigt bra låt :D

Som sagt, enda stället var man slipper höra sig själv :tummenupp

Jag brukar käka allt möjligt i bilen, kebabrulle är väl det som har varit kladdigast och svårast att köra med. Mosbrickan är annars en klassiker.
Annars så var det rätt fint att öppna upp gårdagens Nerikes allehanda över ratten när man kom ut på motorvägen klockan 5 på morgonen när man pendlade till jobbet :D Ska tilläggas dock att jag lusläste inte hela vägen till jobbet, men under en sträcka av ca 3 mil var det fritt fram att styra med knäna och läsa samtidigt och ögna upp emellanåt.
I jobbet så använder jag laptopen flitigt och den ligger öppen på passagerarstolen och ibland försöker man sköta den samtidigt som man åker omkring i Örebro stadstrafik, men hittills har det gått bra iaf.

Gör väl de klassiska grejerna när jag kör bil...

Smsar med ena handen och försöker styra med den andra....
Om jag inte sitter och babblar i mobilen och försöker lösa all världens problem... :D

Får ständiga kommentarer av sambon att det är trafikfarligt.... :) :tungan

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...