Renare hoj !

ha,, läste om ngt liknande, hur dem skulle tillföra energi till vattnet osv.. kanske ngt man skulle göra med bensinen oxå?! :näsblod

Å här står man och hantverkar toppar med mycken tidsåtgång och verkliga krav på funktionalitet från användare/kunder!
Man är helt klart i fel bransch!!!

Kolla priserna dessutom...
Ett solklart fall för PLUS eller Aschberg...

"ATT DRICKA TVÅ-POLIGT VATTNET ÄR ENLIGT BERTIL PETTERSSON BRA"

ja men då kan man ju inte motstå att köpa ett paket för 1500 kr...

Plastring med två-poligt vatten. Att bäras runt halsen när man vistas i aggressiva miljöer, varuhus, vid TV´n, växthusbelysning etc

Bara läsa den meningen ser man hur konstig han är. Sen vilka priser! Undrar vilken sekt han tillhör...

nu är det kanske jag som sovit på kemiA men vattenmolekylen är väl en dipol "orginal" :va

nu är det kanske jag som sovit på kemiA men vattenmolekylen är väl en dipol "orginal" :va

Visst är den det!
Men här "förstärks dess polaritet... haha, så man kanske tillför valenselektroner? Men...då bildas ju ett nytt ämne...
Kanske vi får ren sprit ur kranarna??

Humbug så långt ögat når.

Och varför ska vi ha syresatt vatten? Har vi gälar?
Nej tänkte väl det. Och inte andas vi med magen heller...

Snarare vill vi ha syrefritt vatten, syre står för oxidation, och åldrande, och folk går i hälsokostaffärer för att köpa antioxidanter (som enligt den reklamen då ska skydda mot alltifrån cancer till plattfot...)

Man tar sig för pannan....

Jag måste knåpa ihop nåt nu, som ALLA behöver. :D

Den som är dum nog och går på det där tycker jag kan.. Ja, jag vet inte. Det finns inte ord. :rolleyes:

Precis! MEn det räcker att gubbfan säljer 1000 st sen är han ju home free...
Visserligen ser grejerna rejäla ut, men... ja.

Last edited:
Sådana här länkar sparade jag på för några år sedan.

Ni som betalar skatt kan glädjas åt att förra regeringen under MPs inrådan eller om det var V faktiskt installerade en sådan där i inloppet till riksdagshuset så att våra ministrar skulle dricka bra vatten.

Det fanns ett dalaföretag som sålde massor med ametister och annat för att skydda oss mot farlig jordstrålning och liknande, Anamra resonansteknik eller liknande hette företaget, hemsidan finns inte mer men då hade ni verkligen kunnat skratta.

Tills jag hittat det nya kan ni titta på:
www.plusminusgurkan.se - "Morgondagens gurka finns redan här"

Förr eller senare när ni läser om produkterna så kommer ni att hitta en person som heter Susanna Ehdin, och om henne kan ni läsa mer här:
http://www.vof.se/visa-forvillare2000

Det finns mycket roligt folk bland "Förvillare"
http://www.vof.se/visa-folkbildare

För er Hifinördar så kan Schaktistenarna vara en finurlig grej, men de verkar vara lite farliga! De dödar alla vågrörelser i rummet, så risken är att det blir mörkt och tyst där de finns!

Visst är den det!
Men här "förstärks dess polaritet... haha, så man kanske tillför valenselektroner? Men...då bildas ju ett nytt ämne...
Kanske vi får ren sprit ur kranarna??

Humbug så långt ögat når.

Och varför ska vi ha syresatt vatten? Har vi gälar?
Nej tänkte väl det. Och inte andas vi med magen heller...

Snarare vill vi ha syrefritt vatten, syre står för oxidation, och åldrande, och folk går i hälsokostaffärer för att köpa antioxidanter (som enligt den reklamen då ska skydda mot alltifrån cancer till plattfot...)

Man tar sig för pannan....

Jag måste knåpa ihop nåt nu, som ALLA behöver. :D

Precis! MEn det räcker att gubbfan säljer 1000 st sen är han ju home free...
Visserligen ser grejerna rejäla ut, men... ja.

jag kom faktiskt på en sak innan idag, det är ungefär som mjölkpulver, sånt som man tillsätter vatten och får lite gegga, tänk er något liknande, VATTENPULVER. bara tillsätt vatten och du har... vatten. för övrigt så har jag redan tagit patent på iden så ni kan inte sno den :tungan

jag kom faktiskt på en sak innan idag, det är ungefär som mjölkpulver, sånt som man tillsätter vatten och får lite gegga, tänk er något liknande, VATTENPULVER. bara tillsätt vatten och du har... vatten. för övrigt så har jag redan tagit patent på iden så ni kan inte sno den :tungan

Damnit! :gnissla
Den hade jag kunnat sälja nere i U.A.E nu när jag ska dit...

Ett solklart fall för PLUS eller Aschberg...
Jag tror att det redan har varit uppe i något av de programen. :va

I och med att det finns folk som gladeligen kan kasta upp en månadslön för högtalarkablar i jakten på det "perfekta ljudet" så finns det garanterat även de som lägger ett par tusen på en vattenvirvlare i jakten på ett bättre liv. Än är inte den sista idioten född...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg