Kan någon hjälpa mej.....

jonken

Ny medlem
Gick med
16 Aug 2005
Hoj
SÅLD
För att få mer effekt på min gsx 750-03 hur gör jag det på smidigaste sätt, har lite taskig koll på suzuki motorer. :mad:

För att få mer effekt på min gsx 750-03 hur gör jag det på smidigaste sätt, har lite taskig koll på suzuki motorer. :mad:

Turbo :tummenupp billigast per hästkraft

Annars gör du som alla andra och köper ett helsystem och en powercommander. du får väl ca 5-10 häst till. Och/Eller så pratar du med någon som kan porta toppen, där har du några pollar till.

Turbo :tummenupp billigast per hästkraft

Annars gör du som alla andra och köper ett helsystem och en powercommander. du får väl ca 5-10 häst till. Och/Eller så pratar du med någon som kan porta toppen, där har du några pollar till.

men ja vill ha kaniner.

Jag har fuggar på min,men funderar på att konvertera med sprut vad för sprut ska man ha? :yoparty

Är du säker på det? gixx750 = GSX750R 2003 skall ha bränsleinsprutning enligt generalagenten. Eller är det en GSX750F 2003 (katana i USA) du har. I så fall räcker det med eftermarknadssystem och ombestyckning av förgasarna så får du ca 10% till. andersbrink vet nog mer i så fall. Såg nu i annan tråd att det var en GSX750 sk Inazuma i Tyskland. Då är det eftermarknadssystem och ombestycning som gäller. andersbrink portar, trimmar och så i gästrikland så kontakta honom.

Last edited:
ja det är en så kallad gsx 750 retromodellen år 2003 alltså lille bror till gsx 1400.

Njae, det finns en GSX1200Inazuma också i Tyskland som har samma motor som bandit1200 ungefär så den är närmare banditer och F modeller än 1400:an. Luftoljekylda med förgasare vars motorer härstammar från GSX750 årsmodell 1985. Så retro eller stenåldersteknik är det vi har men väl beprövat.

Last edited:
Det är iallafall en naken gsx750-03 med förgasare. såg att det fanns en 1200 också den måste vara rätt ovanlig i sverige... har inte sett någon sådan?

Tack för all hjälp boys. :yoparty

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!