Ni som parkerar hojen i Stockholms innerstad

xt_660

pendlar mest
Gick med
20 Mar 2006
Hoj
*hojlös*
Ni som parkerar i MC-parkeringsrutorna, betalar ni någonsin p-avgift dagtid eller räknar ni kallt med att lapplisorna ger fan i motorcyklarna när det gäller kontroller?

Visst men våga parkera din dyrgrip.

MC-rutorna är avgiftfria. Men jag vågar inte parkera inne i stan. Blev av med en hoj på det sättet. Stod på brunkebergstorg och därifrån försvann den 2005 i början av augusti. Mitt på dan ca (09:30 -- 10:45). Det finns ett jäng glada grabbar som åker runt med en skåpbil och hämtar hojar som står parkerade så att man kan bära bort dom. Tar säkerligen inte mer än 7-9 sekunder att sno.

MC-rutorna är avgiftfria. Men jag vågar inte parkera inne i stan. Blev av med en hoj på det sättet. Stod på brunkebergstorg och därifrån försvann den 2005 i början av augusti. Mitt på dan ca (09:30 -- 10:45). Det finns ett jäng glada grabbar som åker runt med en skåpbil och hämtar hojar som står parkerade så att man kan bära bort dom. Tar säkerligen inte mer än 7-9 sekunder att sno.

Tack för svar!

Problem det där med att parkera inne i stan.. lättare i förorten då man oftast obehindrat iaf kan låsa fast hojen i lyktstolpe eller dylikt utan att det stör folk,
går typ inte att göra inne i stan.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back