Träningar på Sviestad

Såg att det stod träning den 7 april mellan 17-20. Ska det vara den 3 april eller är det tänkt att det ska vara körning på påskafton?

Såg att det stod träning den 7 april mellan 17-20. Ska det vara den 3 april eller är det tänkt att det ska vara körning på påskafton?

Det ska nog vara den 3:e, tänk dock på att både 3:e och 10:e är preliminära beroende på vädret, de är också på gamla sträckningen då asfalteringen av nya sektionen sker 17-19/4.

Länken till funktionärsdokumentet är också fel, för de som vill läsa det innan länken fixas: http://lms07.mine.nu/protokoll/depavard.pdf

Tänk på att anmäla er som depåvärdar så att träningarna blir av. :tummenupp

Last edited:

lite skrivfel ;) dock ändrat, så även depåvärdslänken...

Så, alla träningar är inställda tills folk anmält sig.

Än så länge blir det inga träningar :va

Skulle som sagt gärna vara depåvärd men vill nog se hur det funkar ett par gånger först.

Det är ju bara att ta en träning lite längre fram i säsongen. Det finns alltid någon att fråga om hjälp i depån. Både bland folk som kör själva och vi andra som bara är där för den trevliga stämningens skull. :)

Det är ju bara att ta en träning lite längre fram i säsongen. Det finns alltid någon att fråga om hjälp i depån. Både bland folk som kör själva och vi andra som bara är där för den trevliga stämningens skull. :)
Precis så jag tänkte :)
De gamla rävarna bör väl ta de första så kan vi rookisar ta senare när vädret är bättre :rolleyes: :D

Om någon tänker åka från STHLM till Sviestad och träna på tisdagar och det finns intrese av att samåka så kontakta mig! Vi delar på bensin kostnader mm.

//Medin

Jag kan tänka mig att vara ett litet gestaposvin den 24e april ska väl inte vara så svårt...

Om jag nu får förtroendet så ser jag gärna att jag får följa med någon från Capitalet som ska träna helst någon som kan åka från Stockholm tidigt typ vid lunch:tummenupp

Last edited:
Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck