Hjälp mej =)

svantestorm

Die Hard MC
Gick med
1 Mar 2006
Hoj
Yamaha R6 -01
:gnissla Hjälp mej komma på argument till varför jag är EMOT att det är onaturligt med monogami. < varför tycker jag det är naturligt > ????
ge mej tips till argument!! har argumentation imon i skolan.

Enkelt, det är för att det är som med motorcyklar. :fakta

Man vill äga/köra flera modeller SAMTIDIGT

:gnissla Hjälp mej komma på argument till varför jag är EMOT att det är onaturligt med monogami. < varför tycker jag det är naturligt > ????

Är det verkligen naturligt, eller är det samhällets påfund?

Monogami är skitbra för det minimerar konflikter uppkomna pga svartsjuka.

Om jag hade tre fruar.......... och en annan snubbe också hade tre fruar (varav två av dom var samma som mina). Då hade det blivit krig. Du ser. Monogamin förebygger krig. Klockrent. Folk med många fruar är onda.

Gå nu och håll din argumentation :tummenupp

Se på hur könsfördelningen av nyfödda är, mer eller mindre 50/50, är inte det ett riktigt skönt argument? Naturen har planerat för en kille - en chey:fakta :kiss

Edit: Jag kom på mer! En gravid kvinna är värd en mans totala uppmärksamhet:tummenupp :yoparty

Eller ett lite mer filosofiskt svar, man kan aldrig älska nån nog mycket, så varför inte fokusera all sin kärlek på endast en partner:)

Edit2: Fuck, du har redan haft argumentationen!

Last edited:
Enkelt: Din fru/sambo/flickvän skulle skära ***** av dig om du inte vore monogam! Det är ett jävligt bra argument. Och är hon dessutom din fru så plockar hon med sig en jävla massa stålar vid skilsmässa. Troligtvis iaf.

Vad händer när det nu dyker upp en massa som gillar det egna könet, går det jämnt ut eller:brynad

Ja typ, och om det blir en massa killar över får dem nöja sig med att kolla på filmer när 2 flickor älskar med varandra:slicka

Blir en massa flickor över kan de gå med i Fi!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg