ADHD-åkning

Ja, lite dålig uppslutning va det.... Men här kommer bilder på de ekipagen som fick rastas på "doppardagen".

Tack för en en trevlig, kall och kort tur!

Bifogat

• sporthoj.jpg
    sporthoj.jpg
    99.6 KB · Visningar: 64
  • sporthoj1.jpg
    sporthoj1.jpg
    95.9 KB · Visningar: 67
sorry att jag inte dök upp jag kommer att vara i ulricehamn hela julhelgen men det blir nog en juldags tur i morgon innan festen på Hurricanes där alla e välkomna

Jo jag hann inte in till 12,00 heller, men det blev en kort tur till Sandared fram å tebaka iaf, jag såg dig åka förbi "ksgixxer" när jag stod i ICA köpet å handla.
Men hur som helst så kändes det ganska gött att blåsa på i 200+ igen, fast ingen längre stund vill jag lova för kölden bet hårt på en :)

japp,jag körde där,skulle åka till fristad men så mötte jag en hoj,o då vände jag o hängde på den in till stan istället...men de blev totalt 10 mil på julafton,de e inte ofta man kan köra på julafton...fast varmt o skönt var de inte...

Hade gjärna hängt på men jag satt på Orust på julafton, och så här i efterhand så tror jag nog att jag hade det goare där än på hojen. Kul å se att det var folk som åkte, blev det några tomtekläder då:)

Anderson...fixa till viaredsfilmen,jag vill oxå se den juuuuuu.............

ksgixxer skrev:
2681932 Anderson...fixa till viaredsfilmen,jag vill oxå se den juuuuuu.............

Okej, jag ska ladda upp den på nytt så ska vi se om det funkar bättre.

...undrar om jag satt nåt slags rekord nu...14 mil på nyårsafton...jag vet,lite skryt men hur ofta e de sånt här hojväder på nyårsafton???
GOTT NYTT ÅR....

ksgixxer skrev:
2687110 ...undrar om jag satt nåt slags rekord nu...14 mil på nyårsafton...jag vet,lite skryt men hur ofta e de sånt här hojväder på nyårsafton???
GOTT NYTT ÅR....
Grattis grabben, lite kallt kan jag tro:yoparty

kallt???självklart....men de ser ju lika kallt ut att åka på sjön...fan va fränt...

faaaan.
så missade man att köra idag när det var så fint väder. var det någon annan som var ute?

tänkte dra en repa imorgon om vädret blir skapligt.
någon som ska med?

ja... jag vet. aftonbladet pratar om storm och skit. men dom har ju inte rätt jämt. kanske blir en skaplig dag imorn me.

återkommer-

nu börjar det dra ihop sig.

ut och åka ska jag. någon som ska med?

Last edited:
Någon mer än Jag Mike och Teddy som varit ute och njutit av kanonvädret idag?

måste bli lite mer fart i denhär tråden nu.

//Droopfy

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back