Hedern måste bevaras...

Det är ett ämne som måste diskuteras och lösas MEN detta kommer balla ur till en rasismtråd som kommer att stängas då alla börjar attackera varandra. Inom 24 timmar kommer Korvgubbe, Markus mfl ha skrivt 4524 inlägg och 5468 länkar och inte en enda flicka som hotas av hedersmord eller en jobbig familj kommer att bli hjälpt. Jag är inte cynisk jag lovar :rolleyes:

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1019343,00.html

"– Jag blev chockad. Det här är ju människor som älskar mig. Och jag älskar dem, säger hon till The Times."
Kanske dags å tänka om? :rolleyes:
..Lite OT..
Självklart hemskt, men det jag stör mig på är dels att Aftonbladet i princip bara skrivit av (och delvis förvanskat) orginalartikeln från The Times och att dom påstår att druserna är en "islamisk sekt", jag har svårt att tro att druserna själva håller med om det.

Det är snarare en egen religion som sprungit ur islam. Druserna i Israel är integrerade i det israelska samhället och gör bl.a värnplikt, flera druser har haft höga befattningar som befälhavare inom IDF (Israeliska armén) och skulle dom vara en "islamisk sekt" så känns ju det lite märkligt minst sagt.

jag tyckte inte hon va så het. dom kanske ville göra henne en tjänst eftersom dom visste att hon inte skulle vinna typ, så att hon slapp skämma ut sej

Har ni sett "När mörkret faller"?
Hallå eller, börja hedersmörda hit o dit för att en snubbe ringer till ens mobil:huvet
Kan dom inte skjuta sig själva på samma gång!!

Det är ett ämne som måste diskuteras och lösas MEN detta kommer balla ur till en rasismtråd som kommer att stängas då alla börjar attackera varandra. Inom 24 timmar kommer Korvgubbe, Markus mfl ha skrivt 4524 inlägg och 5468 länkar och inte en enda flicka som hotas av hedersmord eller en jobbig familj kommer att bli hjälpt. Jag är inte cynisk jag lovar :rolleyes:

:) :corn

..och skulle dom vara en "islamisk sekt" så känns ju det lite märkligt minst sagt.

Äh, sluta ägna dig åt detaljer! :7peta

Last edited:
....Inom 24 timmar kommer Korvgubbe, Markus mfl ha skrivt 4524 inlägg och 5468 länkar ....:

Du får det att låta som något negativt. Det hade varit värre om inte folk som Korvgubbe hade funnits och sagt emot när alla korkade bönner ska slänga ut alla invandrare som inte bakar pizza. Iofs hade det varit bättre om Markus höll truten, men man kan inte få allt.

Du får det att låta som något negativt. Det hade varit värre om inte folk som Korvgubbe hade funnits och sagt emot när alla korkade bönner ska slänga ut alla invandrare som inte bakar pizza. Iofs hade det varit bättre om Markus höll truten, men man kan inte få allt.

:D :D Chrille..tack du fick mig att le idag :pannkyss

En bättre start på veckan kunde man inte önskat sig. :)

Det kanske blir en tjärleksfull tråd av detta trots allt :gruppkram
:hihi

Last edited by a moderator:

:rofl word!

Chewie är ju redan upptaget så det blir inget bra.

Ok... då kallar vi dig för Wicket istället!
wicket.jpg

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...