Vad göra i Sthlm

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Superfast
Då har man flyttat till storstaden, till Gamla Råsunda för att vara exakt. Tv & stereo gav jag givetvis bort i flytten för jag vill ändå köpa nytt. Men nu sitter jag här en lördagkväll utan, och alla de jag känner här (inte så många än) är antingen bortresta eller sjuka... Galna influensa:mad:

Så vad gör man då :confused:

Om någon snäll flicka vill bjuda mig på middag och se melodifestivalen går det jättebra :pannkyss

Annars får jag väl gå ut ensam, men hur kul är det... Imorgon blir det iallafall båtmässa:banana

Finns massor o göra i fina staden :D

Du har ju väldigt nära till grand garbo i sumpan helt ok place :tummenupp

Då har man flyttat till storstaden, till Gamla Råsunda för att vara exakt. Tv & stereo gav jag givetvis bort i flytten för jag vill ändå köpa nytt. Men nu sitter jag här en lördagkväll utan, och alla de jag känner här (inte så många än) är antingen bortresta eller sjuka... Galna influensa:mad:

Så vad gör man då :confused:

Om någon snäll flicka vill bjuda mig på middag och se melodifestivalen går det jättebra :pannkyss

Annars får jag väl gå ut ensam, men hur kul är det... Imorgon blir det iallafall båtmässa:banana

Välkommen upp. Är det båtmässa även denna helgen? Var det inte det förra helgen också?

Finns massor o göra i fina staden :D

Du har ju väldigt nära till grand garbo i sumpan helt ok place :tummenupp

Fyfan vad full jag var när jag var där sist (och enda gången)... det enda jag kommer ihåg var att jag hånglade upp ngn äcklig brud :zpy

... och att att taxichaffisen blev sne för att JAG inte hittade :D :va

Finns ju massor med ställen. Beror lite på vad du gillar för typ av ställen?

Ännu en nyinflyttad Halmstad bo alltså? Välkommen! :tummenupp

Jag funderar på att dra in & hugga en öl eller två på något hak. Skaru mä?

Jag sitter här med 3 brudar å sittar på meldoli fästivalen välkommen hit!men musiken suger:zpy

Det blev en lugn hemmakväll med film på datorn... Har bara uppkoppling genom trådlöst som jag inte själv styr över... (smygsurfning :rodnar )

Hade jag sett erbjudandet om öl skulle jag gärna hängt på... Men det blir fler tillfällen hoppas jag.

Nu ska det ut och springas... Beach-07 närmar sig:whip

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...