Nu kan jag inte hålla mig längre!

Chriz

Damer i tajta helställ gör min dag...
Gick med
14 Sep 2005
Hoj
Ktm 690 Sm Prestige-07
Premiärturen är tagen!!!

Hämtade hojjen igår och har den till jobbet idag...
Dock lite halt i morse satt det får bli lite varmare på mornarna innan jag börjar pendla till jobbet:) :) :)

Sköt om er denna ljuvliga VÅR dag

Chriz

Härligt, ta det lungt bara :tummenupp

Last edited:
Premiärturen är tagen!!!

Hämtade hojjen igår och har den till jobbet idag...
Dock lite halt i morse satt det får bli lite varmare på mornarna innan jag börjar pendla till jobbet:) :) :)

Sköt om er denna ljuvliga VÅR dag

Chriz
ååååh! fortfarande 4-5 dm ssnö här!! :huvet

Har också precis kommit hem från en härlig tur i solskenet... :) dock var det väldigt kallt om fingrarna men kul var det.

2 mil igår kväll & 6 mil idag.SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT.
Men lite dammigt på vägen & kall vägbana.

Kom också just hem efter premiärturen. Är ganska precis 3 månader sen jag slutade köra. Allt gick bra, utom att jag råkade hamna på en skogsväg med 5cm snömodd. Det var lite besvärligt och gick mest på tvären. Troligen blir det här början på säsongen och jag börjar nog åka till jobbet på måndag. Nåt bakslag med snö blir det väl,men det får man stå ut med.

Har kört i två dagar nu, handlederna har totalt givit upp för tillfället, samt att jag överansträngt vänsterhanden (tydligen kopplat för mycket :kliahuvud ). Men fifan va skönt det ÄR! :D
Edit: TRE DAGAR! ;)

Har kört i två dagar nu, handlederna har totalt givit upp för tillfället, samt att jag överansträngt vänsterhanden (tydligen kopplat för mycket :kliahuvud ). Men fifan va skönt det ÄR! :D
Edit: TRE DAGAR! ;)

Ganska lågt att skylla det på hojåka... :pannkyss :D

-@

Körde min premiärtur igår efter att jah hade besiktigat hojen! Kändes riktigt skönt, lite kallt om fingrarna bara.

Jävligt schysst besiktningsman. Han frågade tom om jag ville ha en kopp kaffe! :tummenupp

Säsongen är inledd!! Blev några mil, och jag var definitivt inte ensam på två hjul! Härligt!

Ujuj, nu blir man bra avis... Hojen ligger i delar. Får bli till att börja sätta ihop allt i morrn tror jag.

Blev nästan 2 timmar idag. Skruvade ihop hojen, ringde folksam (satt 10 min i kö) trodde att jag skulle dö! Så underbart! Något kallt om händerna dock!

200 på väg 276 me i övrigt blev det lugn körning!

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back