Går dåligt..

snajdarn

Snajdigast
Gick med
1 Aug 2005
Hoj
-08 CBR1000RR
Ja.. Senare halvan av förra säsongen så gick duken skit dåligt när den va kall (var inte så innan) dog när man försökte ge gas, så man fick smyga iväg o hålla på o trixa så man efter mycket om o men kunde varva ur den, efter det gick den klockrent..
Sååå..
Någon som känner till va det kan vara, jag har tagit isär o rengjort fuggen ett par gånger men inte bytt nåt, jäkligt irriterande är det, tacksam som få om ni kan hjålpa till!!:confused:

Ja.. Senare halvan av förra säsongen så gick duken skit dåligt när den va kall (var inte så innan) dog när man försökte ge gas, så man fick smyga iväg o hålla på o trixa så man efter mycket om o men kunde varva ur den, efter det gick den klockrent..
Sååå..
Någon som känner till va det kan vara, jag har tagit isär o rengjort fuggen ett par gånger men inte bytt nåt, jäkligt irriterande är det, tacksam som få om ni kan hjålpa till!!:confused:

Känner igen det men brukar bara vara någon minut för mig och försvinner helt om man chokar lite under tiden tills motorn är varm:tummenupp

:3freak

chokar som en besatt, problemet e ju att d inte va så förut så nåt skumt borde ju ha hänt?! kanske nåt som måste bytas i förknasaren kanske.. va vet jag?? :va

plocka isär o kika?
kolla alla packningar och om de är nå o ringar o sånt...
vet inte hur den ser ut riktigt.

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...