Grekernas andra film

Fattar inte varför mupparna ska sladda med bakbromsen in i kurvorna?

Dom motor bromsar, växlar ner som fan innan kurvan ju!!

ne fan det måste vara fotbroms? De låser ju upp hela bakhjulet. motorbroms i de hastigheterna skulle inte gå att kontrollera så väl, eller?

De låser väl upp för att imponera, och det gjorde de verkligen på mig.

Omkörningen i highlightsfilmen är ju sjuk, kör om i en skymd kurva och får möte.

Annars har ju Fastbikes en grym rulle när de kör till frankrike från England. På en av vägarna gör de en rejält dum kurvtagning och snubben som burkar träffar mötandes bil backspegel med axeln.

Jag tycker solklart att det ser ut som de provocerar fram sladdarna med bakbromsen, dessutom har väl de där hojarna slirkoppling. Jag har inte kört en så jag vet inte hur effektiv en sån är men inte så där dålig iallafall.
Sen tycker jag inte att de kör så omdömmeslöst som man kan tro, många av de vänsterkurvorna är nog bättre sikt genom än vad vi ser genom kameran. Det är nog farligare att möta den där lastbilen i fel tillfälle.

ne fan det måste vara fotbroms? De låser ju upp hela bakhjulet. motorbroms i de hastigheterna skulle inte gå att kontrollera så väl, eller?

De låser väl upp för att imponera, och det gjorde de verkligen på mig.

Omkörningen i highlightsfilmen är ju sjuk, kör om i en skymd kurva och får möte.

Annars har ju Fastbikes en grym rulle när de kör till frankrike från England. På en av vägarna gör de en rejält dum kurvtagning och snubben som burkar träffar mötandes bil backspegel med axeln.

Då skulle det vel inte hacka så som det gör om man andvänder fotbromsen:confused: jaja jag får prova till sommaren :)

Hehehe. Galningar. :D

Jag vet att grekland bara har 2 banor för mc. Dessa grabbar får då ta till att göra bana utav bergsvägar. Fina vägar men farliga.

Nyheter
Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...

Shelby Turner, klar för GGN

Pressmeddelande 2026-08-05F...

Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Ny 500-kubiks retro från Honda