jocke i köping
det som skramlar ska repareras :o)
Jag Vaknade förkyld som en bäver ,, helvetes huvudvärk o slemhitlerhosta som pajjar mina luftrör igen 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Min flirt.. som efter en natt tillsammans och frukost för att därefter ge ett svalt hejdå i hissen![]()
Man kan väl för faan inte gå från kärvänlig till iskall på 10 röda? Säg som det är istället.![]()
![]()
Säger som sig bör i det här läget:
fy fan
Äh inget att bli arg för![]()
Flicka ju![]()
Jag är arg för att vädret suger !
Fan antingen är det vinter elleer vår![]()
imorrn!
å
hehe, sant men måste dom vara så svåra att ha att göra med? Stör mig enormt att det ska vara så komplicerat att öppna kakgluggen och klämma ur sig vad det är som är fel...
Men jag lever väl i en drömvärld kanske. För att kompensera blir det![]()
imorrn!

...
Du får la kolla läget om nån dag, tills desså
![]()

Men sant, ibland önskar man å få lite mer inblick i tankarna![]()
Men att veta vad killar tänker där emot, det skulle nog vara kul!![]()
För att vara on topic: Jag blev förbannad på att väckarklockan ringer efter alldeles för få sovtimmar. Jävla klocka!
Säker på det? Du skulle bli galen om du kunde höra vad tjejer tänker. Eftersom vi själva inte vet vad vil vill hälften av tiden.
Men att veta vad killar tänker där emot, det skulle nog vara kul!![]()



Jag blev vansinnigt arg på den illaluktande apotekaren som lurade mig på 200 spänn.
Å andra sidan var det värt åtminstone den ena hundringen att få kalla honom arbetstrött och förolämpa honom fritt 10 minuter innan hans helg började.
Så, jag är alltså arg för att jag blev blåst på en hundring.
Han frågar "Hur många kvinnor finns det i publiken, hand upp" (500 händer höjs)
"Hur många av er bor i hus?" (250 händer kvar)
"Hur många av er har ägnat expansionkärlet till pannan en tanke senaste månaden?" (INTE EN JÄVLA HAND KVAR)
Jag sopade in foten i dörrkarmen nyss och bröt fjärde tån. Då blev jag jävligt arg![]()
Sitter i den halvtimmeslånga kön till sjukvårdsupplysningen nu och blir inte gladare direkt![]()
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |