Date?

Se till att ha en kompis redo i kulisserna att skicka fram för att utge sig vara du om hon skulle vara ful..... ;)

Hahaha! Ni är för sköna allihopa! Tack för alla snabba svar!

Tyvärr uteblir nog helgens date pga motpartens tillfälliga sjukdom, vet inte om den kallas nåt i stil med "fanjagvetinteomjagvillatthankommer - sjukan" men jag väljer att lita på hennes ord.
Dock så ska jag ta till mig av alla era tips och höra med henne om hon är allergisk mot något innan jag väljer vad jag ska ha med mig.
En ZX-10R får jag nog vänta ett tag med.
Det där med chokladen har jag funderat på, det är snyggt och smidigt, och inte överdrivet, får fila lite på det och som sagt undersöka om vederbörande har någon form av allergi.

Jag återkommer när/om daten blir av!
Ha det gott!

Mvh Bobby

Titta henne i rakt i ögonen, ge henne en tup med kylbalsam och förklara att om hon bjussar på några öl, inte luktar all för illa och är nyrakad kommer hon att behöva den!

Hahaha! Ni är för sköna allihopa! Tack för alla snabba svar!

Tyvärr uteblir nog helgens date pga motpartens tillfälliga sjukdom, vet inte om den kallas nåt i stil med "fanjagvetinteomjagvillatthankommer - sjukan" men jag väljer att lita på hennes ord.
Dock så ska jag ta till mig av alla era tips och höra med henne om hon är allergisk mot något innan jag väljer vad jag ska ha med mig.
En ZX-10R får jag nog vänta ett tag med.
Det där med chokladen har jag funderat på, det är snyggt och smidigt, och inte överdrivet, får fila lite på det och som sagt undersöka om vederbörande har någon form av allergi.

Jag återkommer när/om daten blir av!
Ha det gott!

Mvh Bobby

låter precis som en sådandär
"nu vart de för verkligt bortförklaring.."

internet date? :)

Kylbalsamet lär gå åt till hans röda bitch-slap'ade kinder....

Det funkar en gång på tusen, det positiva är att han har fått spö 987 gånger redan....

Hehe jag är rädd för att du har 100 % rätt. Dock så är det inget jag kommer testa, känns inte riktigt som min stil att göra så.

Last edited:
Hehe jag är rädd för att du har 100 % rätt. Dock så är det inget jag kommer testa, känns inte riktigt som min stil att göra så.

Den känslan fick jag också först. Dock så tror jag inte att hon hade berättat att det var delvis pga av lingon om hon nu fejkade sitt tillstånd. Då kunde hon ju ha dratt till med vad som helst tycker man, men vad vet jag.

För att svara på din fråga: JA
Är man ful, finnig, tjock mage, har tjejhoj så är nätet det enda rätta :yoparty !

Bobby

i know :rolleyes:
nedå.. internet e kung på de..
träffa min snäcka så..
3 years going strong :tummenupp

låter precis som en sådandär
"nu vart de för verkligt bortförklaring.."

internet date? :)

Den känslan fick jag också först. Dock så tror jag inte att hon hade berättat att det var delvis pga av lingon om hon nu fejkade sitt tillstånd. Då kunde hon ju ha dratt till med vad som helst tycker man, men vad vet jag.

Är man ful, finnig, tjock mage, har tjejhoj så är nätet det enda rätta :yoparty !

Bobby

i know :rolleyes:
nedå.. internet e kung på de..
träffa min snäcka så..
3 years going strong :tummenupp

Hehe jag tvivlar inte på att det fungerar. Dock så finns det alldeles för många tjejer som viker ut sig och alldeles för många hormonstinna fjunisar som beter sig så desperat och patetiskt så att en annan som försöker vara seriös knappt har en chans för att alla dras över en kant. Dock så har det redan genererat i 1,23 dater kan man säga, har varit på en och ska förhoppningsvis på en till om allt går som det ska.

Last edited:

Bobby

Hehe jag tvivlar inte på att det fungerar. Dock så finns det alldeles för många tjejer som viker ut sig och alldeles för många hormonstinna fjunisar som beter sig så desperat och patetiskt så att en annan som försöker vara seriös knappt har en chans för att alla dras över en kant. Dock så har det redan genererat i 1,23 dater kan man säga, har varit på en och ska förhoppningsvis på en till om allt går som det ska.
jo de e inte lätt.. träffade nån mer innan men de vart inte så mycket..
dock när man väl träffas blir de ganska seriöst..
de skumma är alla tjejer som våga träffa en snubbe dom aldrig träffat innan..
tro jag fick runt 6-7 teln under nån/nåra mån utan att ens fråga om dom. :va

jo de e inte lätt.. träffade nån mer innan men de vart inte så mycket..
dock när man väl träffas blir de ganska seriöst..
de skumma är alla tjejer som våga träffa en snubbe dom aldrig träffat innan..
tro jag fick runt 6-7 teln under nån/nåra mån utan att ens fråga om dom. :va

Ja det är ju ett ganska stort steg från att sitta och plinka på ett tangentbord och säga saker hit och dit jämfört med att träffas i verkligheten! Tyvärr finns det väl en hel del äcklisar och skummisar så jag förstår ibland inte tjejer som ger ut sina nummer hit och dit, det kan vara lite risky. En smart grej kan väl vara att träffas på någon offentlig plats första gångern för att vara på den säkra sidan. Senaste daten var den första internet-daten för mig och då bjöd hon hem mig till sig på äpplepaj. Hennes polare hade sagt att hon inte skulle göra det för jag kunde ju vara massmördare eller vad som helst, tur att jag inte var det då.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg