vilken åkning kommer ni ihåg

Jobbar, skrattar åt kineser, krökar och äter. Som hemma fast borta duvet :tummenupp

HAHA, nu kom jag och tänka på min morbror. Han gör ofta affärer åt sitt jobb borta i kina.

Han berättade spec om en gång när dom hade avslutat ett möte och kineserna bjöd ut dem på middag. Så där sitter dem alla och äter(och du vet hur kineser äter). Plötsligt böjer sig min morbrors kollega fram mot en utav kineserna och säger på glad svenska "Fyfan vad ful du är, och äter som en jävla gris gör du med". och kinesen ville ju vara artig så han körde ju med den klassiska "aaaha jajaaa" och mumsade vidare:D

Men du kan väl ändå inte fått smak för deras sprit? Speciellt inte Maotai:zpy

Bai jui, det är kattpiss och avfall från kärnkraftverk typ...
Kineserna röker, äter och dricker det i mängder samtidigt.
En klar show att se, men det är helt odrickbart dock :näsblod

De dricker även något som jag inte ens ska försöka stava till men det luktar rutten disktrasa som man torkat spyor med, smaken är tyvärr ännu värre.:D

De dricker även något som jag inte ens ska försöka stava till men det luktar rutten disktrasa som man torkat spyor med, smaken är tyvärr ännu värre.:D

Det är säkert samma, bai jui, bira och TE är det enda dom dricker.
Fast jag tyckte dom hade ganksa ok öl i det där annars konstiga landet :öl

Det är säkert samma, bai jui, bira och TE är det enda dom dricker.
Fast jag tyckte dom hade ganksa ok öl i det där annars konstiga landet :öl

Ja ölen är det absolut inga fel på. Spriten jag tänker på heter typ "aurgotå" fast såklart med annan stavning....

Ja ölen är det absolut inga fel på. Spriten jag tänker på heter typ "aurgotå" fast såklart med annan stavning....

Om det var en sån flaska jag fick av dig så är jag fortfarande inte helt övertygad om att det är till för att drickas.
Snarare fläckborttagningsmedel/gift mot kackerlackor. :dricka :jisses

Om det var en sån flaska jag fick av dig så är jag fortfarande inte helt övertygad om att det är till för att drickas.
Snarare fläckborttagningsmedel/gift mot kackerlackor. :dricka :jisses

Om vi säger så här: Två halvalkisar från Finland tackade nej till påfyllning så fan vet vad det innehåller...:D

jaha erik och noica vilka körningar kommer ni ihåg då :) eller kommer ni ihåg några efter all kinasprit :D

jaha erik och noica vilka körningar kommer ni ihåg då :) eller kommer ni ihåg några efter all kinasprit :D

Ja, så kan det faktigst vara :)
Det var ju ett tag sen jag åkte med er, men när du ingått sponsorkontrakt med mig räknar jag med att få prova en motard en gång till :tungan

Jag kommer ihåg trippen ut till och tillbaka från fiket vi åkte till första SH-festen (?!). Jag ledde en karavan hem från stället en bit men bara två åkte med mig den längre kurvigare vägen. Blev en del bus inne i stan med trottoaråkning osv som en del av dem blev lite impade av (detta var ju innan motardandet utbrett sig ordentligt).

Här är en bild från dagen jag tänker på.

Bifogat

• untitled.jpg
    untitled.jpg
    72.7 KB · Visningar: 49
ja det kommer jag oxå ihåg :).. vi körde motorvägen och du tog med dig.. var det bara två:va jaja det var en kul dag och natt ialf :):tummenupp

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!