Rockstar Supernova

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Är det nån mer än jag som följt denna serie o satt med kraftigt hak-klonk när den där Lukas gick o vann???Vill inte ta bort nån cred eller glädje för honom,men i mitt tycke så sjunger ju fan en bajsnödig jycke bättre.O för att inte tala om hans påklistrade look o scenframträdande.Fattar inte hur tommy o grabbarna kan tycka att han var mer värd än dom andra finalisterna.Men tydligen gick dom mest efter vad "folket" ville ha,o d kan jag väl köpa på ett vis,men inte fan e snubben nån ROCKER.Jobbade som diskare på hooters o anmälde sig på skoj o drog hem hela skiten lixom.Nåja,ska väl inte kasta sten i glashus kanske,men jag blev fan ARG när han vann,o d blir jag sällan över nåt satans tv-program.

Som sagt, kolla vilka det är som är "Juryn". Lee tex är grym på att lira men en riktig tönt när han försöker vara artist. Den skäggiga tönten ska vi inte ens nämna, Marilyn Manson är ju tuffare.
Så med en jury bestående av töntar (swartling är tuffare) så är det inte så konstigt att vinnaren var en prefab-produkt. Han är lika äkta som Silvstedt och det är ju det alla mes-rockare vill se tyvärr.
Det finns knappt några äkta rockers längre :(

Blir du förvånad?
Inte jag.

Jag såg 20 minuter sen kunde jag bara inte ta mer.
Kändes mer som en påklistrad front än Theresienstadt lär ha gjort.

Gapande jävla Hollywood-wannabes. DOM FÖRSÖKER FÖR HÅRT! GAAAH!
HOST, HOST, OVERLOAD! BLRRRUUÄH! :zpy :zpy :zpy

Last edited:
Den knasiga bruden var ju bäst, va hette hon Dilana?

Dilana var hon som var med ända till finalen, den galnaste bruden var hon Zayra, Zeyre, Zaida eller vad hon nu hette..

Jag vet att Brooke Burke inte var med och tävlade men hon borde ha vunnit ändå.. Guuuuud så snygg!! :tuttar

Last edited:
Dilana hade kanske funkat om hon klippt sig och tagit ut skrotet hon hade i nyllet. Har inte följt programmet men visst fan har de hållt bättre klass än de vanliga idol-programmen? Kanske mest för att de valt vettiga låtar och haft ett grymt liveband bakom sig.

Dilana hade kanske funkat om hon klippt sig och tagit ut skrotet hon hade i nyllet. Har inte följt programmet men visst fan har de hållt bättre klass än de vanliga idol-programmen? Kanske mest för att de valt vettiga låtar och haft ett grymt liveband bakom sig.

Jag hoppas vi får se motsvarande i Sverige. Idol är ju renodlad "pop-verkstad".
Vi har många bra rockband i sverige och ännu fler oupptäckta talanger. Tyvär ryker ju alla riktiga rockare ur tävlingar som idol i samma stund som de kliver in hos juryn. Nej, fram för samma koncept i Sverige. Ett bra husband och bara rock samt en jury som tvålar till alla djävla popsnören som kommer på audition oavsett hur bra pop de kan sjunga.

Vi har många bra rockband i sverige och ännu fler oupptäckta talanger. Tyvär ryker ju alla riktiga rockare ur tävlingar som idol i samma stund som de kliver in hos juryn. Nej, fram för samma koncept i Sverige. Ett bra husband och bara rock samt en jury som tvålar till alla djävla popsnören som kommer på audition oavsett hur bra pop de kan sjunga.

Bra idé. :) Jag ser en jury bestående av.. Mickey Dee, Joey Tempest och... fyll på! :yoparty

OBS: Yngwie "unleash the focking fury" Malmsteen får inte vara med.

Last edited:

Låter som en grymt bra ide, jag skulle då titta. Då kanske man slipper se alla små sockersöta killar som fan inte kan sjunga men som vinner röster ändå, men inte är jag bitter nädå inte alls bitter nejdå nänä:tungan

Dilana kommer nog snart ut med en platta hon med skulle jag tro, köper hellre den. Hon ska visst vara förband åt supernova också.

Bra idé. :) Jag ser en jury bestående av.. Mickey Dee, Joey Tempest och... fyll på! :yoparty

OBS: Yngwie "unleash the focking fury" Malmsteen får inte vara med.

Yngwie får istället vara ensam jury i ett gitarr-audition program. DET hade varit underhållande.....

"Grabben, ditt vibrato suger hästkuk"

"Det där kan jag också spela, fast dubbelt så fort"

Last edited:
Det jag har svårast att köpa är att deras motivering flera ggr varit,"skulle jag betala för en biljett för att lyssna på denna artist i en o en halv timma?".Jag var less på vinnaren redan efter en halv låt,dilana hade ju fler strängar på sin lyra iaf.Men magni var nog den som var "bäst" egentligen,men han hade en lite väl lugn framtoning på scen för att klassas som rocker kanske.Han e ju popidol hemma på island o det märktes lite tyvärr.Tror ärligt att dilana blev bortvald p,g,a att det skulle bli väldigt pressat med alla groupies o fylla med en tjej i turnebussen.:tungan

tyckte hela juryn och alla som var med när jag såg det kunde dra åt helvete imo. Värdelösa hela högen.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg