Aftonbladet igen

En blonderad fjortis vars mamma har två efternamn vilket inget är samma som dotterns, kan det bli mer white trash?

Ja just, de bor i Vintrosa också. :D

fy fan

En blonderad fjortis vars mamma har två efternamn vilket inget är samma som dotterns, kan det bli mer white trash?

fy fan

Haha, kan vi vara säkra på att den lilla flicksnärtan springer omkring med viktelefon och dunjacka och en mamma som mer än görna köper ut sprit åt henne?

Underhållande tidning:D

Rakade av sig skinnet
Amanda, 15, slet av skinnremsa när hon rakade benet Tillverkaren: Vi har aldrig sett någon som blivit lika allvarligt skadad.
OBS! Starka bilder.
http://www.aftonbladet.se/vss/orebro/story/0,2789,1010258,00.html

Haha, jag vet ju vem flickan är:D :D :D

Måste vara jordens mest fåfänga fjortis.

fy fan

Grannorten :D

Last edited:
Haha, kan vi vara säkra på att den lilla flicksnärtan springer omkring med viktelefon och dunjacka och en mamma som mer än görna köper ut sprit åt henne?

Nästa vecka i Aftonbladet.

Amanda, 15, somnade efter att ha druckigt en flaska starksprit.

Mamman: Ska starksprit verkligen vara så här stark? Min dotter blir redlös när hon dricker det?

Amanda, 15, somnade i sin dunjacka i en snödriva efter att ha druckigt en flaska starksprit.

Mamman: Är det rimligt att min dotter ska få frostskador när hon sover i en natt i en snödriva, dunjackor är ju ändå gjorda för utomhusbruk.

Dessutom räcker telefonens batteri kortare tid när man sover i en snödriva, ska inte jag som mor kunna ringa min dotter trots att hon ligger och vilar i en snödriva? Detta borde det finnas varningstext om på telefonen. Skolan borde också ta ett större ansvar och varna unga för hur minusgrader påverkar batteriet i telefonen.

Dyr mobil - JA
Dunjacka - JA
Jacuzzi - JA
Swimingpol - JA
FeTT hus - JA
Snobbfester - JA

Hon är en lite bortskämd fjortisblondin:tungan

haha sådär kan de ju ofta se ut efter att man rakat benen ^^ ska kanske börja ringa hyvelbolaget varje gång ja gör det :P

(för att inte alla ska missförstå så simmar jag och ja vi rakar benen inför vissa grejer ^^ )

haha sådär kan de ju ofta se ut efter att man rakat benen ^^ ska kanske börja ringa hyvelbolaget varje gång ja gör det :P

(för att inte alla ska missförstå så simmar jag och ja vi rakar benen inför vissa grejer ^^ )

Ok. ^^

"Vissa grejjer" = Kramkalas och annat myspys?
:rolleyes: :näsblod

"Vissa grejjer" = Kramkalas och annat myspys?
:rolleyes: :näsblod

När han simmar runt i ring med sina heterosexuella pojkvänner och gör häftiga manövrar i vattnet, såsom bakåtkullerbytta och publik-inspektion av fotsulorna:rolleyes:

Last edited:
Hahaha, ja jävlar. Vilken framtidsutsikt detta land har med ungdomar som inte ens klarar av att använda en rakhyvel. You go girl :tummenupp

Kanske dags att skicka med en utförlig bruksanvisning på hyvlarna för blondiner... :va Eller f*n det blir ju en hel bok... :gnissla :huvet

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg