Metallicabiljetter, hur FAN??!!!

kluven om jag vill gå, så nått om metallica på MTV igår, blev sugen, men det va ju bara för att det va gammalt med, och en del om Jason.

mja, sist på Ullevi va ju så otroligt kass.
skulle iofs bli metallica gig nr10, hm...

Jag tycker det var bra på Ullevi. Är du inte lite väl klyschig nu när du sågar Metallica bara för riktiga fans tycker att de var bättre under 80-talet? :)

Jag tycker de var bättre på Ullevi än på Globen, mer äldre låtar.

Jag tycker det var bra på Ullevi. Är du inte lite väl klyschig nu när du sågar Metallica bara för riktiga fans tycker att de var bättre under 80-talet? :)

Jag tycker de var bättre på Ullevi än på Globen, mer äldre låtar.

Det har väl blivit lite av en "gimmick" bland gamla Metallica-fans det där?! Jag tycker iofs oxå att dom äldre plattorna är bättre men när det handlar om en livekonsert så är det mest setlisten som avgör hur bra konserten är. Men jag saknar Jason... Cliff hann jag aldrig med att se live annars kanske jag hade saknat honom oxå :)

Det har väl blivit lite av en "gimmick" bland gamla Metallica-fans det där?! Jag tycker iofs oxå att dom äldre plattorna är bättre men när det handlar om en livekonsert så är det mest setlisten som avgör hur bra konserten är. Men jag saknar Jason... Cliff hann jag aldrig med att se live annars kanske jag hade saknat honom oxå :)

Med tanke på ditt nick behöver du knappast påpeka att du saknar Jason. :)

Jo lite irriterad blir man, pratade med en bekant som stått på ett atg-ombud och köpte 18 biljetter och nu sålde dom för 1000kr st på blocket.
Inte irri för att han tjänade pengar utan för att jag som satt och ringde hela förmiddagen inte fick tag på biljetter =(

Jag ska hämnas för det här nästa gång det kommer nåt stort band som jag inte vill se. Nästa gång t ex Rolling Stones, Bruce Springsteen eller Iron Maiden kommer hit kan ni vända er till mig för att köpa biljetter till hutlösa priser.

Jo lite irriterad blir man, pratade med en bekant som stått på ett atg-ombud och köpte 18 biljetter och nu sålde dom för 1000kr st på blocket.

Är det inte max 6 st/pers, eller får man köpa fler om man går till ATG-ombuden?

Köpte min ståplatsbiljett på Biljettnu.se för 1045kr. Två dagar innan så kostade samma biljett 745kr men eftersom jag inte hittade VISA-kortet så tänkte jag att jag lika gärna kunde ta det på fredagen. :huvet

Blir 3e gången för mig, ser ni den här killen i kön så är det jag!

Bifogat

• tattoo_small.jpg
    tattoo_small.jpg
    71 KB · Visningar: 47
Köpte min ståplatsbiljett på Biljettnu.se för 1045kr. Två dagar innan så kostade samma biljett 745kr men eftersom jag inte hittade VISA-kortet så tänkte jag att jag lika gärna kunde ta det på fredagen. :huvet

Jaha? Ska du inte ha kläder på dig?

gick in på ticnet.se kl 0830... satt i kö till 0848 (0845 slängdes alla ut från sidan och jag kunde komma in) loggade in... klicka på "startsidan" på ticnet, klicka på metallica, klicka på startsidan, klicka på metallica o s v... kl 0900 boka jag ståplatser... kl 0902 var dessa betalda :D kl 0930 hade jag 6 st biljetter i handen :D:D:D:D :yoparty!!! hotellrum för 6 pers är också bokat... det kommer bli en riktigt bra kväll känner jag på mig! :D :yoparty

Last edited:
Det är istort sett omöjligt att ringa eller boka via internet. Det man får göra är att köa vid något ställe som säljer biljetter:tummenupp Men då behöver man köa kanske 2 timmar om man ska vara säker. I år kände jag en som köade åt mig då han endå skulle köa:rolleyes:

Fan va snygg tatuering:yoparty

Last edited:
jag fick tag i 5 plåtar...men jag vill inte ha skiten, så säljes för priset x 3..

pm

master of puppets bla bla bla *skrik å skrön* ... orka, white trash skräp.

kan någon förklara varför dom anses vara bra, av somliga??

Last edited:
2791316 Jag ska hämnas för det här nästa gång det kommer nåt stort band som jag inte vill se. Nästa gång t ex Rolling Stones, Bruce Springsteen eller Iron Maiden kommer hit kan ni vända er till mig för att köpa biljetter till hutlösa priser.

Är det inte max 6 st/pers, eller får man köpa fler om man går till ATG-ombuden?
app app ta något popsnörena och negerdunks fantasterna lyssnar på istället.

Vaffan säljer ALLA atg ombud biljetter? :gråtta hade lätt kunnat köpt mina 3 2 kvarter bort, ingen jävel här som har nån smak..

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...