Förvaring på Lelles???

Mr_Mike

I´m BACK
Gick med
9 Apr 2005
Hoj
Harleys...
Vi är 9st som har tänkt att dra till Lelle veckan i år. Vi ska tälta. Hur i helvete gör ni andra som bor i tält med eran utrustning som kostar typ 20 000:- ???

Ringde till kneippbyn och de har ingen förvaring att tillhanda hålla. Är det så att det är bara bra folk och man får ha sina saker ifred eller vad gör man...
Känns ju sådär ifall man vill dra in till visby en kväll och lämna utrustning för typ 150 000:- i ett tält.....

///micke

Jag undrar samma sak:va
Lär ju kunna vara julafton för tjuvar där, om man inte kan låsa in grejorna.

Jag kommer noh ta med en 5m ketting och ett rejält lås och trä igenom ställ och hjälm sen låsa fast i ramen på bågen sen tejpa in allt i en stor svart sopp säck.... Det är nog det bästa...

///Micke

Det var några som ngn gång snodde skinnställ och skit, blev påkomna och det blev INTE trevligt...:näsblod

Jag har varit på träffen i fyra år och aldrig upplevt att det varit ngt större problem, alla är hojåkare och ska väl ha NÅGON form av heder att man inte snor från en hojbroder kan man ju hoppas!
Har däremot inget svar, bor alltid i stuga som man kan låsa...

1. Finns inte mycket vits att dra till Visby.
2. Har vart där två år, sist var det lite städare som snodde öl och mat på morgonen men inte utrustning.

Tredje året i rad jag ska dit iår

1a året hade vi bil att förvara sakerna i och likaså 3e året nu men andra året hade jag allt förutom min kamera i tältet. Kameran förvarade jag under sadeln på kompisen motorcykel:)

Nu sista året var det några klåpare på träffen (nämner inga namn) men aldrig hört talas om någon stöld. Mestadels mycket bra folk:tummenupp

Be en granne med bil att slänga in sakerna i.....

Rejäla låsbara packväskor kanske?

Bifogat

• BMW.jpg
    BMW.jpg
    62.4 KB · Visningar: 54
OT

när är veckan? antar att det varar en hel vecka..? värt att åka dit ? från andra sidan sverige ?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg