Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tjohoo!!! Den 12/7 ska jag på Metallica på Stadion!![]()
![]()
Några fler som ska dit?

jag med...Jag köade och köade, men fick ingen biljett.![]()

Tjohoo!!! Den 12/7 ska jag på Metallica på Stadion!![]()
![]()
Några fler som ska dit?
1 timmes kö o biljettlös....
Blir till o gå o leta folk som "köper biljetter" utanför![]()
Metallica!!! Är inte dom lite ute??

1 timmes kö o biljettlös....
Blir till o gå o leta folk som "köper biljetter" utanför![]()

En jobbarpolare har ett konto på Ticnet, han ställde sig i kö där och det var inga problem att få några biljetter till konserten.
Stå i kö där biljetter säljs låter lite B, beställa via nätet is tha shit![]()
Har inte glanat efter biljetter direkt... och nu är de väl slut?
Du menar kanske säljer?
Metallica!!! Är inte dom lite ute??
Metallica, hmm, ja det är dem som bildades -81, ja det är ju bara 26 år sedan!
Modernt : )

Metallica!!! Är inte dom lite ute??
Metallica, hmm, ja det är dem som bildades -81, ja det är ju bara 26 år sedan!
Modernt : )
Dr.Bike skrev:Bla, bla, bla...
Fan vad du babblar..![]()
Nu har jag visserligen, enligt många, upptäckt Metallica för sent (när de blev "mesiga") men fördelen med Metallica är att man faktiskt hör vad de sjunger. Det gör man inte med sådanadär skrik-hårdrocksband.
Hursomhelst är dom as bra live! Såg dem i Hamilton (Canada) för några år sedan!

Det var vid den tidpunkten jag slutade lyssna på Metallica. När Black-albumet kom tappade jag intresset totalt.Nu har jag visserligen, enligt många, upptäckt Metallica för sent (när de blev "mesiga") men fördelen med Metallica är att man faktiskt hör vad de sjunger. Det gör man inte med sådanadär skrik-hårdrocksband.


Mycketsnack.com
Hmm, Metallica må va bra men de gör inte banbrytande musik idag!
De är varken lika bra på instrumenten som Dream Theater
som jag lyssnar på eller lika skön gung i musiken som Soilwork!
Och dem har vekligen inte samma drag som Killswitch Engage
Och inte heller lika melodiska som Solewire
Helt enkelt de är en band som spelar vanlig blandmusik för Svensson : )
Det är lite därför jag inte lyssnar så mycket. Då de inte har den dära
feelingen av melodiskt röj eller sköna beats.
Lite som dem i alla låtar på sista tiden kört musiken genom en normalizer.
(edit: stavfel och menings uppbyggnads korrektur)
(en gnutta ironi i detta inlägg)
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |