Hoj byte /bra val?

crazy88

FD : NINJA_1
Gick med
9 Jul 2003
Hoj
R1000
Tänkte efter 4 års sporthojskörning byta sida å köra motard efter som jag mestadels kör i stan å på utkanterna tycker ni ja gör rätt eller kommer ja total lessna? tänkte på ktm modellerna 640/660 förslag,synpunkter har läst andra trådar men blir mest förvirrad

Ja om du ska köpa motard av märket KTM så står det mellan 625 och 660 el 525 om du vill ha en riktig race maskin fast då får du mecka mycket. det beror på om du ska kicka eller vill ha el start. Jag själv står i val till kvalet om jag ska köpa en 660 eller 625. Ska ut och provköra massor av olika supermotarder nu i sommar för att se vad som passar mej bäst! Så 2008 blir det ett motard köp. Lycka till!

Tänkte efter 4 års sporthojskörning byta sida å köra motard efter som jag mestadels kör i stan å på utkanterna tycker ni ja gör rätt eller kommer ja total lessna? tänkte på ktm modellerna 640/660 förslag,synpunkter har läst andra trådar men blir mest förvirrad

Det beror nog på vad för folk du tänker åka med, kör själv en duke o det e ju jävligt kul o leka runt på men det e riktigt surt när man åker med polare som kör sporthoj.. Man får sitta o gasa fullt o håller på o vibbrera sönder för o hänga med (vilket man ändå inte gör)..
Så åker du med motarder kommer du ha skitkul åker du med sporthojar kommer du ångra dej som fan:tummenupp

Jag böt från sport till motard förra sommaren för att dels få ner kostnader samt att jag tyckte det såg så jävla skoj ut. Det är hur skoj som helst :yoparty Dock inte så mycket bättre för körkortet som jag tänkte, snarare tvärtom :D

Jag böt från sport till motard förra sommaren för att dels få ner kostnader samt att jag tyckte det såg så jävla skoj ut. Det är hur skoj som helst :yoparty Dock inte så mycket bättre för körkortet som jag tänkte, snarare tvärtom :D

om du tänker på körkortet e jå endå så jälva sugig på att köra på bakhjulet men det kanske e lättare med motard en sporthoj

om du tänker på körkortet e jå endå så jälva sugig på att köra på bakhjulet men det kanske e lättare med motard en sporthoj

Dom kan ha nåt att säga om stadskörning på två hjul också... :gnissla
Men det är skoj, inget snack!

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back