Hjälp mig hitta bild/poster/affisch!!!

Anderzzon

No Pain, No Game
Gick med
6 Mar 2005
Hoj
Honda CRF 250R -09, Biltema Cruiser, Arctic Cat Sno Pro 440 -05
Istället för att ha en massa konstiga tavlor på väggarna så vill jag ha en tavla med FMX, Roadracing eller Stunt istället.

Ja man är ju inte fjorton längre och det finns ju någon mer som bestämmer om vad som ska sitta på väggarna nuförtiden.

Alltså ska det vara ett snyggt motiv, helst svartvitt eller bara så estetiskt riktigt så att det passar som en tavla. ( det har jag fått tillåtelse för ) :D

Får ju faktiskt behålla gudfadern och scarface tavlan med men jag vill ha något som har med mc att göra på väggen. Utan att det blir som de där planscherna man hade när man var liten på Ferrari osv ( inte Lola utan bilen )

Jag har Googlat satan men hittar inget, eller jo en på essemposters.com men den är i färg och jag vet inte om den funkar riktigt. Det ska kännas mer tavla över det?

Är det någon här som har något med mc att göra på väggen hemma? Kan ni ge mig något bra tips på vart jag kan handla? Helst på sidor från Sverige eller butik.

Tack på förhand!

Utan att det blir som de där planscherna man hade när man var liten på Ferrari osv ( inte Lola utan bilen )

Tack på förhand!

Jag hade bilder på bilen Lola GT70 och Ferarri på väggarna. :D

Undrar om Lola Ferarri är bilintresserad?

(EDIT) Hon är död, hon levde ett tragiskt liv och dog en tragisk död.
Hon lär ska ha dött en "naturlig död", tre dagar efter att hon köpte sig en kista.

Last edited:
Ett tips kan ju vara om du har en liten bild så kan du ju gå till en galleria, så kan du kankse få den stor som en tavla eller liknande. Har ej provat!

Finns en bra butik på Sveavägen som har massa olika motiv + att de har massa man kan beställa. Är ute efter något likadant själv så tänkte väl dra mig dit nån dag och ta en titt, dock inte idag är alldeles för bakfull. Hittar jag nåt schysst så säger jag till:)

Det där är en väggmålning så det funkar väl inte plus att den hade varit fräckare om det varit Rossi, Capirossi eller nån annan. :fakta

Last edited:
Vill man lägga lite pengar på en investering för livet så finns det en del "riktiga" MC konstnärer.
Kommer ej ihåg namnen, men Franzén målar mycket harley, har någon tavla (finns som litografi) med en electra mitt ute i en åker.
Har även sett någon som målar RR-motiv SKITSNYGGT!
Var en artikel i "Classic Bike" (heter den det?) om en snubbe i Sverige (Stockholm?) som gjorde bilder på datorn.
Hade en skitsnygg bild på en Norton Manx.
Återkommer när jag hittat namn och i förekommande fall hemsidor.http://www.enjoyscandinavianart.com/asp/konstnarsgalleri.asp?KNID=frj
http://www.margie-bookshop.se/ovrigt/
http://guggenheim.stores.yahoo.net/artofmot1.html

Last edited:
Finns en bra butik på Sveavägen som har massa olika motiv + att de har massa man kan beställa. Är ute efter något likadant själv så tänkte väl dra mig dit nån dag och ta en titt, dock inte idag är alldeles för bakfull. Hittar jag nåt schysst så säger jag till:)

Det där är en väggmålning så det funkar väl inte plus att den hade varit fräckare om det varit Rossi, Capirossi eller nån annan. :fakta
En väggmålning funkar alltid.Rossi,capirossi eller hayden, ho gives?:)

Ok låter nice! Vet du vad den heter?

Väggmåling var på G men sen blev de hyresrätt så det går ej...

www.crimson.se är ett fotolabb som gör förstoringar till bra priser.

Låter intressant!

Last edited:
jag har tavlor att sälja med RR-motiv.
Det är Off-prints(ungefär som Litografier).
Alla är numrerade och signerade av konstnären RJ Heale

maila mig så får du se vad som finns hemma.
tom@emsac.net

Uppdaterar tråden.

Letar/brainstormar efter något fint att ha på en stor vit vägg vid en trapp, blir kanske en väggmålning alternativt någon litografi så fyll på med förslag likt ovan/pma gärna....:tummenupp

Väggmåling var på G men sen blev de hyresrätt så det går ej...

:va har hyreslägenhet men tror inte de gnäller om jag målar men i nödfall får jag väl kontakta dem så det är okej. (den förra hyresgästen gjorde hål i kaklet det däremot var inte populärt :gnissla )

och den heter .......:va

Last edited:
*/ ?>
Back