Skrota uppsats eller hoppas att läraren inte märker felet?

Vad ska jag göra?

• Antal röstningar
    0

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Ja nu har jag spenderat cirka fem timmar av min lördag på att skriva uppsats. Den är inte riktigt färdig men hur som helst så hittade jag en mening i boken som bevisar mitt thesis statement vilket innebär att det inte duger längre. Eftersom att ett thesis statement inte får vara för uppenbart.

Vad ska jag göra? Skriva klart skiten och hoppas att läraren inte hittar meningen i boken eller kasta skiten och börja från början igen eller kanske villa bort mig i skogen med flit?

Störande när man är så förbannat smart och måste ha rätt hela tiden..

Ja nu har jag spenderat cirka fem timmar av min lördag på att skriva uppsats. Den är inte riktigt färdig men hur som helst så hittade jag en mening i boken som bevisar mitt thesis statement vilket innebär att det inte duger längre. Eftersom att ett thesis statement inte får vara för uppenbart.

Vad ska jag göra? Skriva klart skiten och hoppas att läraren inte hittar meningen i boken eller kasta skiten och börja från början igen eller kanske villa bort mig i skogen med flit?

Störande när man är så förbannat smart och måste ha rätt hela tiden..
Thesis statement? :va :trög

1) Skriv klart skiten.
2) Skriv om en till.
3) Ta den som du är mest nöjd med.

Alternativt skippa steg 2 & 3. :tummenupp

Thesis statement? :va :trög

Ett sporthojs thesis statement skulle kunna vara: Jag argumenterar att glocalnet är rf_racing.

Sen kan jag hitta tre inlägg som stödjer min teori och analysera dom och skriva sammanfattning.

Problemet är att jag hittat en mening i boken som vi kan jämföra med att glocalnet skulle skrivit ett inlägg där han säger: jag är rf_racing och då blir det för uppenbart att ha det som thesis statement.

Skriv klart skiten och påpeka sist i uppsatsen att boken innehåller tryckfel!

Skriv klart den, läs den. Justera efteråt och lämna sedan in den. så skulle nog jag gjort...
Iofs är det svårt att säga när man inte vet exakt vad saken gäller men man ska inte behöva slänga bort en uppsats man spenderat 5 timmar på. Det måste ju finnas lite mera information i den en just den raden. + att det månt och mycket beror på hur du har kommit fram till din ståndpunkt och kan styrka den, det är väl det som är det viktiga?

Spendera några timmar till och hoppas att läraren tycker att uppsatsen är så lång att han/hon inte orkar läsa igenom den.

Eftersom att jag inte hade nått rep hemma att hänga mig med så var jag tvungen att bita i det sura äpplet och skriva om hela skiten, snart klar!:näsblod

Vaddå?

Funkar inte "Hunden åt upp min uppsats" längre?

Jag var faktiskt tvungen att skriva en lapp åt ett av mina barn när vi hade valp hemma, hunden åt faktiskt upp läxan :D

Vaddå?

Funkar inte "Hunden åt upp min uppsats" längre?

Jag var faktiskt tvungen att skriva en lapp åt ett av mina barn när vi hade valp hemma, hunden åt faktiskt upp läxan :D

Du såg snabbt din chans att alltid ha en vältvättad bil i sommar...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg