Varför finns det inga vettiga tangentbord längre? Jag har alltid kört med Keytronic och dom tangentborden är helt underbara! Det verkar som att dom inte går att köpa i Sverige längre 
Dom tangentborden som finns att köpa nu har ett eller flera fel.
Antingen så sitter funktionstangenterna F1, F2 osv fel grupperade.
Eller så sitter Insert, Home, Page up,osv fel grupperade.
Eller så finns 440st onödiga snabbtangenter överallt.
Går det inte att köpa ett högkvalitativt tangentbord nånstans längre? Jag har varit på Webhallen 2 ggr nu för att tjacka ett ett helt vanligt standardtangentbord men dom som dom jag köpt har varit så plastiga och allmänt sladdriga. Inten känsla alls i knapparna. Fel tryckmotstånd, odistinkta osv.
Jag är en vän av kvalité och klarar inte av sånt här skit!
Snälla hjälp mig att hitta ett vettigt tangentbord! Det spelar ignen roll om det kostar 300:- eller 1.000:- bara det är sjysst!

Dom tangentborden som finns att köpa nu har ett eller flera fel.
Antingen så sitter funktionstangenterna F1, F2 osv fel grupperade.
Eller så sitter Insert, Home, Page up,osv fel grupperade.
Eller så finns 440st onödiga snabbtangenter överallt.
Går det inte att köpa ett högkvalitativt tangentbord nånstans längre? Jag har varit på Webhallen 2 ggr nu för att tjacka ett ett helt vanligt standardtangentbord men dom som dom jag köpt har varit så plastiga och allmänt sladdriga. Inten känsla alls i knapparna. Fel tryckmotstånd, odistinkta osv.
Jag är en vän av kvalité och klarar inte av sånt här skit!

Snälla hjälp mig att hitta ett vettigt tangentbord! Det spelar ignen roll om det kostar 300:- eller 1.000:- bara det är sjysst!