Skäligt pris...

Micke_Nilsson

Kan man muta nån till bättre väder? =)
Gick med
1 Sep 2005
Hoj
Honda 1000RR 2008
Vad är skäligt att begära för en 1000RR 2004 1100 mil ( fullservad och mer därtill ),sv-såld, slipon, ensitscuts, tonat glas,larm,nya däck, kanonfin helt enkelt ?

Tack för svar // Micke.

Skäligt ? vad menas med skäligt ?

att annonsera & begära 90 i tron att man får det är nog att överskatta sin egen hoj.

att begära 85 kan också vara i överkant.

vad jag tror du får den såld för nu i vintertid ? mellan 75-80 skulle jag tro

Skäligt ? vad menas med skäligt ?

att annonsera & begära 90 i tron att man får det är nog att överskatta sin egen hoj.

att begära 85 kan också vara i överkant.

vad jag tror du får den såld för nu i vintertid ? mellan 75-80 skulle jag tro

Jag menade till våren....runt 85K borde man kunna få el ? Är bjuden 82K av en MC handlare.

Tycker oxå att 82 papp från handlare låter bra. Men de e klart att du kan få 85 privat av rätt köpare, mer tror jag dock blir svårt.

Är det värt jobbet att sälja privat med alla miffon som finns på blocket för att kanske få 3000 extra ?

Personligen tycker jag inte det,men tanke på provkörningar och däcksparkare som vill pruta 5000 för ett stenskott på undersidan av magkåpan.

Vad är skäligt att begära för en 1000RR 2004 1100 mil ( fullservad och mer därtill ),sv-såld, slipon, ensitscuts, tonat glas,larm,nya däck, kanonfin helt enkelt ?

Tack för svar // Micke.

Sålde en hoj för ett tag sen satte först in en annons med ett normalt pris och intresset var svalt ändrade lite i annonsen och höjde priset med 10k sålde hojen inom två veckor med den nya annonsen med det högre priset utan prut!

Är väl bättre å sälja för 80 än att byta in den för 82??? Då finns ju prutmån på nya hojen på rätt många tusenlappar... Eller skulle handlaren köpa in den???

Är väl bättre å sälja för 80 än att byta in den för 82??? Då finns ju prutmån på nya hojen på rätt många tusenlappar... Eller skulle handlaren köpa in den???

Får man 80 000:- för en 04 ska man vara glad.. Men sen e den en Honda,, kända för bra hållbarhet..

Har handlaren en annan hoj han vill ha hade jag bytt så slipper man en massa idioter som ringer o frågar hur fort hojen kör... :)

Folk begär alldeles för mycket för sitt skrot numera, kolla bara på gammelrettorna.

Som om dom vore gjutna i guld el nåt, -00/01 ska folk ha 60-70 för, är inte de överpris så vet i fan.

men absolut inte r-1:or.. (överskattade, tyvärr)
kör på handlarn medans du har chansen.. risken är att du förlorar mellan 2-4 k men däremot tjänar du igen det på tid svett och skit!

min tanke bara. du gör ju självklart som du vill.. :pannkyss

men absolut inte r-1:or.. (överskattade, tyvärr)
kör på handlarn medans du har chansen.. risken är att du förlorar mellan 2-4 k men däremot tjänar du igen det på tid svett och skit!

min tanke bara. du gör ju självklart som du vill.. :pannkyss

Tror jag kör på handlarn.....tackar :tummenupp

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back