Nån som har lirat Midnight Club 3 ?

• Thread starter Thread starter Dominator-Rocks
  • Start date Start date
pinsamt dålig mc-känsla i det där spelet. Känns som en dålig NFS: U-rip off där de lagt till bågar för att locka GR-wannabees. Köp för guds skull inte det, och såvida du inte har 10 terabytes hårddisk är det nog inte värt nedtankningen heller....

pinsamt dålig mc-känsla i det där spelet. Känns som en dålig NFS: U-rip off där de lagt till bågar för att locka GR-wannabees. Köp för guds skull inte det, och såvida du inte har 10 terabytes hårddisk är det nog inte värt nedtankningen heller....

Om man gillar NFS då ? :rodnar

Exprssens recension av liret

"Midnight club 3: DUB Edition"

STREETRACING Startfältet inom genren börjar onekligen bli knökfullt. Rockstars senaste skyddsling delar inte så få inslag med konkurrenterna, men gör allt med sällan skådad fingertoppskänsla. Helt enkelt lite större, lite snabbare och lite bättre än motståndet.
Utöver ett riktigt bra online-läge är möjligheten att göra karriär som fartkåt förare klart roligast. I takt med att du kör bättre får du möjlighet att köpa loss grymmare bensinmonster att finjustera i nöd och lust. Utbudet är generöst – drösvis med licensierade bilar och tvåhjulingar som kan utrustas med en uppsjö av tredjepartskomponenter. Denna orgie i modellrealism blandas i sin tur med körteknik som ger fingret åt naturlagarna. Allt fint återgivet i levande städer med en fartkänsla som imponerar och en livslängd som heter duga.
Inte långt ifrån full pott.

jag hävdar bestämt att NFS är den mest underhållande (inte realistiska) bilserien i existens. MC3 är en skymf mot orginalspelet som de rippat :mad:

Jag skulle gärna se att tillverkarna av nfs tar fram ett rent driftingspel.
som bygger på grafiken o spelkänslan från nfs

Och håller med mc3 är riktigt dåligt.

Jag tycker att det är helt OK faktiskt, tills man måste köra motorcykel för att komma vidare, det suger. Men bil är skoj ett tag. Jag har det på XBOX.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg