Anti Monkey Butt Powder

marcus56

#56 Kungaklassen
Gick med
31 May 2004
Hoj
Aprilia SXV 4.5, Honda CRF450R
Är det nån som testat? Eller nåt annat som funkar? Nu när man inte kört på länge så har man väl inte det rätta lädret där bak. Tänkte att 2 veckor i Spanien kan gå hårt åt vinterskinnet. :hihi Kan va jobbigt köra så mycket med blödande skavsår. :)

Bifogat

• Monkey.jpg
    Monkey.jpg
    88 KB · Visningar: 252
mmm mysigt, vuxna män som smörjer in varandras bakdelar med vitt pulver :zpy :D:D

Har sett det där på karlströms.

Annars är väl spinningbyxor och/eller idominsalva en bra lösning.

Jag har inte testat spinningbyxor (dom har vaddering eller nån typ av gel i baken) men hört att det ska funka bra.

Idominsalvan funkar bra men kallingarna blir lite kladdiga plus att man måste bättra på kladdet om man går på muggen under dagen.

/Lucky9

Ingen annan än Karlströms då? Känns lustigt att betala dubbelt så mycket i frakt mot vad produkten kostar. Blom, jag trodde du menade lokalt.

Vasselin, och cykelbyxor..
Hade jag på alla långa tävlingar så som 24-timmars, 6-timmars osv. Funka kanon
//J

Jag tycker du ska testa Dialon kroppspuder. Jag har använt det både i skor och kallingar när jag cyklade som bud 5-10mil om dagen samt när jag tjänstgjorde utomlands och gick mycket i 30+ värme.
Tips är cykelbyxor och behagliga kallingar som du pudrar rejält i. Alt. att du pudrar rätt ner i cykelbrallorna och har bara dem på dig då du slipper ev. skarvar från kallingarna. DOCK så bör du då ha två kanske tre par cykelbyxor som du kan tvätta erfersom det är när det blir bakterier+fukt+skavning som problem med babianarsle uppstår.
Sedan är Idomin-salva ett bra komlement om klådan och irritationen får fäste i ändalykten.

Last edited:
Ingen annan än Karlströms då? Känns lustigt att betala dubbelt så mycket i frakt mot vad produkten kostar. Blom, jag trodde du menade lokalt.
Marin & Fritid kommer nog att sälja.
Jag har en burk hemma om du vill testa :)

Last edited:
Det hår som jag "vaxade" bort med tejp förra året har fortfarande inte vuxit ut... :rolleyes:

Det hår som jag "vaxade" bort med tejp förra året har fortfarande inte vuxit ut... :rolleyes:

Det är manligt....

Själv slipade jag bort håret på insidan av låren för två år sedan och det verkar vara permanent borta. Enduro och motard är alltså bättre än vaxning och alla andra sadistiska saker våra flickvänner utsätter sig för. Kan riktigt se hur de marknadsför motard som revolutionerande metod för permanent hårbortagning på TV-SHOP:D

Det är manligt....

Själv slipade jag bort håret på insidan av låren för två år sedan och det verkar vara permanent borta. Enduro och motard är alltså bättre än vaxning och alla andra sadistiska saker våra flickvänner utsätter sig för. Kan riktigt se hur de marknadsför motard som revolutionerande metod för permanent hårbortagning på TV-SHOP:D

Ja alltså det verkar vara rätt modell. Jag börjar undra om vaxning blir permanent på andra ställen också. Får väl bli en full body wax snart för att testa då ;) Blir svårt å göra det på hojjen dock :(

Är det bara jag som börjar tänka lite offtopic här; detta är lite gay. Samt att tråden ger frasen "gnussa röv" en helt ny innebörd.

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back