Första riktiga rundan för året..

Maffan

WILD CHIPS
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Idag tog jag och Dr J första riktiga rundan för året.. Småvägar nån mil utanför stan i sommarhastigheter.. Sååååå skönt..

ABS är störande men räddade mig en gång idag från att låsa framhjulet.. :tummenupp

Man var givetvis tvungen att värma bakdäcket lite... :D

Bifogat

• littakylet (Medium).jpg
    littakylet (Medium).jpg
    104.6 KB · Visningar: 445
  • gaffelben (Medium).jpg
    gaffelben (Medium).jpg
    103.9 KB · Visningar: 291
  • winterburn (Medium).jpg
    winterburn (Medium).jpg
    92.4 KB · Visningar: 508
Nästa helg är det min tur att köra! Om det inte regnar eller är skitväder.

Maffioso (:D) : Det ser jäkla gött ut!! :yoparty :tummenupp

Mötte er vid korsningen toftanäs/riseberga och var tvungen att sakta ner för att njuta extra länge, imorgon är det tillbaka till kalla stockholm :(

Verkade vara en hel del hojar ute idag.

Dom står med slix och inga kåpor i garagen... Leker in ER6:an så den är fint inkörd när Gottis ska dundra runt SP klassen med den... :D

se till att börja fixa till den nu iställe för att slita ut den :mad:

va säger reglementet om ABS får man ha det guld värt i regn ju :D :D men annars ska det fan inne finnas

Nästa helg är det min tur att köra! Om det inte regnar eller är skitväder.

Maffioso (:D) : Det ser jäkla gött ut!! :yoparty :tummenupp

Nästa helg,, Kan nog sitta gott med en runda då.. Körde från hyllie vattentorn - Tygelsjö - vänster mot Hököping Kyrkby - vänster i byn vid T-kors - Vänster mot E65 Malmö - Höger tygelsjörondellen mot Svågertorp - höger svågertorp - ringvägen mot hamnen - av mot rosengård/Jägers - rakt i ljusen mot Bara sen lite smått o gott som inte ligger i minnet...

Mötte er vid korsningen toftanäs/riseberga och var tvungen att sakta ner för att njuta extra länge, imorgon är det tillbaka till kalla stockholm :(

Verkade vara en hel del hojar ute idag.

Skulle du vänster,, en bil som uppförde sig konstigt just där.. :D

Lät underbart eller hur? :tummenupp

se till att börja fixa till den nu iställe för att slita ut den :mad:

va säger reglementet om ABS får man ha det guld värt i regn ju :D :D men annars ska det fan inne finnas

De får bli utan,, det funkar sådär,, låser/släpper/låser/släpper i för långa pulser...

Last edited:
Hörde en radfyra bortanför skogen idag, ibland längtar man tillbaka till gatåkat!

den 16:e mars får jag min,,då kan man kanske hänga med på en sväng (en väldigt ringrostig sväng)

Idag tog jag och Dr J första riktiga rundan för året.. Småvägar nån mil utanför stan i sommarhastigheter.. Sååååå skönt..

ABS är störande men räddade mig en gång idag från att låsa framhjulet.. :tummenupp

Man var givetvis tvungen att värma bakdäcket lite... :D

orättvist!:6surkart Nåja knappast SÅ inspirerad körning, man ser "fegisränderna" allt för väl:tummenupp

Var nästan läge att åka idag i stockholm på dom större vägarna...nästan... hoppas att det inte kommer mer snö nu och börja smälta bort lappmöglet som e kvar...

Hahaha, ja det var jag som skulle vänster i en röd vw polo... :) Jag körde ganska sakta och kolla ganska länge och sedan veva ner runtan för att höra er dra på... men blev lite besviken :)

Nyheter
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

Back