Ändra vinkel på clutch/brake lever???

goba

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2006
Hoj
tyvärr ingen nu = (
tycker dessa levers sitter lite högt upp, känns som det hämmar mig från att nå alla reglage som ja vill.. är det nån som ändrat vinkel eller har några kunskaper om detta::??

Bifogat

• DSCN0118ändrad.JPG
    DSCN0118ändrad.JPG
    121.4 KB · Visningar: 135
Och det heter Kopling och bromshandtag på svenska så att du vet det också.

Böj och prova bara.

Och det heter Kopling och bromshandtag på svenska så att du vet det också.

Böj och prova bara.

jo men va kallar du då själva greppet där du håller..???:D + att det låter mycket häftigare på engelska... sen ville jag ha tips av nån med erfarenhet från dessa hojar, hur kan du ha det? sist jag kollade ströp de inte zx10r..hehe

Last edited:
jo men va kallar du då själva greppet där du håller..??? + att det låter mycket häftigare på engelska... sen ville jag ha tips av nån med erfarenhet från dessa hojar, hur kan du ha det? sist jag kollade ströp de inte zx10r..hehe

"Kasta inte pil i gummibåt!"

Du visste ju inte ens hur man ändrar vinkel'n, så var tacksam för dom tips du får.

jo men va kallar du då själva greppet där du håller..??? + att det låter mycket häftigare på engelska... sen ville jag ha tips av nån med erfarenhet från dessa hojar, hur kan du ha det? sist jag kollade ströp de inte zx10r..hehe
Var skrev du att du ville ha tips enbart från nån med erfarenhet av zx10r och vad spelar det för roll? Broms och kopplingshandtagens funktion är densamma på en Puch Dakota som den är på en zx10r. Om du är dryg kommer du inte få nån hjälp här.

"Kasta inte pil i gummibåt!"

Du visste ju inte ens hur man ändrar vinkel'n, så var tacksam för dom tips du får.

trodde inte d va så lätt som på min cross, ja ville mest veta om det har påverkan på andra saker.... men men.... pil i gummi båt e inte bra.... nej...luften kan gå ur... fan d ordspråket var jävligt bra...eloge!!

Var skrev du att du ville ha tips enbart från nån med erfarenhet av zx10r och vad spelar det för roll? Broms och kopplingshandtagens funktion är densamma på en Puch Dakota som den är på en zx10r. Om du är dryg kommer du inte få nån hjälp här.

oj ja tänkte det....men ja skrev inte det....

Last edited:
Jippi internät bråk :banana

Jag har tillräkligt mycket erfarenhet av att veta att man kan böja och prova. Men se bane mig till att ha verktyg med dig för att kunna justera under resans gång. Man kan få djävulskt ont i handen om dom siter fel.

Kolla jag bråkade inte! Men snart kanske PM hot börjar komma?

Okej då lite bråk. Saker låter inte balt när man blandar svenska och engelska begrep. Det här är sverige, då kan man använda svenska termer PunGt

Jippi internät bråk :banana

Jag har tillräkligt mycket erfarenhet av att veta att man kan böja och prova. Men se bane mig till att ha verktyg med dig för att kunna justera under resans gång. Man kan få djävulskt ont i handen om dom siter fel.

Kolla jag bråkade inte! Men snart kanske PM hot börjar komma?

Okej då lite bråk. Saker låter inte balt när man blandar svenska och engelska begrep. Det här är sverige, då kan man använda svenska termer PunGt

haha..:) ... nej men ärligt tack för tipset, ska testa d du sa o ha verktyg i min närhet om ja behöver ändra!:yoparty

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg