klaga på saker o ting..

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
är det svenskt o inte klaga?
isf ska jag bli osvensk :)
brukar aldrig klaga på nåt nästan,, iaf väldigt sällan.

dom håller på med stambyte här hemma. oså byter dom ut elen, dom gjorde allt med elen utom o koppla in köksfläkten,, för dom bytte plats på uttaget.. vart tvungen o ringa o klaga för dom hade sagt åt tjejen att vi skulle fixa de själv,, inklusive köpa en kontakt o koppla dit den.
idag ringde jag runt som en galning o skulle hitta nån som kunde svara på lite frågor,,
iaf så e kontentan att nu lyser fläkten :D

alldeles nyss var jag o köpte kinamat, allt smaka skit,, så nu djäklar har jag bestämt mig för o åka o klaga o få pengar tillbaks,, synd att dom inte kan svenska bara :rolleyes:

fan vad jag ska börja klaga på allt som e fel som man betalar för men ändå blir skit :smasha

Det är svenskt att klaga bakom ryggen. Att till den 'ansvarige' säga att allt är tiptop och till polarna säga att det är crap. Det är svenskt.

Jag vill klaga på att Göteborgskex lägger alldeles för få Ballerinakex i varje paket... :mad:

Nu blev dehär en såndär typiskt svensk klaga-bakom-ryggen tråd.

Alla sitter här o klagar istället för o klaga till den man borde klaga till, japp japp.

Ska gå o klaga ut ett par negrer på toan.

Vad jag tycker är typiskt svenskt, eller typiskt svenska pensionärer, är att klaga på allt genom insändare till diverse tidningar. Och när dom inte har något att klaga på, ja då skriver dom insändare till tidningen och klagar på att dom inte har något att klaga på.

Är väll svenskt att klaga på allt men inte göra något åt det.

var in ti kinafirman,, vart 8 kr rikare då jag fick tillbaks mina pengar, men förlora dom på 2 korvar o en dricka på sibylla :rolleyes:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg