Köpa ram till laptop, vad?

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Tänkte uppgradera minnet lite till min Asus A3400L, men kan inte lista ut va de e för sorts minnen i den o alla mina tidigare datorskillz är bortblåsta, hjälp mig :D

256... bidde 512 till... oh yeah...

Då kan jag förstå att det blev brutal skillnad. 512 är fanimig minimum om man kör XP. Hade 256 i min stationära innan katten kortslöt den.
Helt värdelöst. Hade ibland problem att spela upp video, trots att prollen låg på 1,6 Ghz. Och tog fem minuter att boota, trots relativt nyblåst. Det var en härlig dator som skänkt mig många fina stunder av svordomar och nävar i bordet. :gnissla

Då kan jag förstå att det blev brutal skillnad. 512 är fanimig minimum om man kör XP. Hade 256 i min stationära innan katten kortslöt den.
Helt värdelöst. Hade ibland problem att spela upp video, trots att prollen låg på 1,6 Ghz. Och tog fem minuter att boota, trots relativt nyblåst. Det var en härlig dator som skänkt mig många fina stunder av svordomar och nävar i bordet. :gnissla

:D.. ja fan helt otrolig skillnad...

har inte orkat ta foten ur o se te o fixa, o garantin har ju dessutom stoppat mig litegrann, men nu har garantin ändå gått ut o ja tog ett ryck o såg te o fixa... finemang blev de...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg