Min nya laptimer

Du är för rik för ditt eget bästa :mattias

Lungt den satt bara monterad under MC mässan 2006 ställde ut den för AIM när jag hade min hoj på mässan känns lite overkill för en långsam kille hjälper inte om en GPS ritar spåren på skärm :näsblod

Trodde du skulle köra och inte sitta i depån.
Då har du nog fått det hela om bakfoten.
Jag åker till tävlingen, slår upp tältet och rullar ut hojen.
När det är dags för kval, race etc så tar jag på mig utrustningen så alla ser, startar hojen och väntar till siste man kört ut. Lagom till de kommer in igen sitter jag i min stol och torkar pannan med en handduk. Reser mig och visar sedan glatt de grymma varvtiderna (självklart förprogrammerade) :)

Är det någon som har nåt häftigare? Laptimer, hastighetsmätare som går till 350 km/h, varvräknare, växelindikator, shiftlight, givare för vattentemp, hastighet yada yada yada. Givetvis i ett guldeloxerat aluchassie, hihihihi *fnittrar hysteriskt*

Onödiga finesser? Jepp :Rockbanan

Finns det en "högt sving-slitage indikator" också på den? :D :arsele

Finns det en "högt sving-slitage indikator" också på den? :D :arsele
Ja, tänkt att det finns det, elaka mänska :mad: :kulspruta

Givaren monteras på svingen och mäter avståndet till drevbultarna. Jag har en bild på givaren men hittar den tyvärr inte. Får snoka fram den senare idag.

Det trodde du inte va :D

Ja, tänkt att det finns det, elaka mänska :mad: :kulspruta

Givaren monteras på svingen och mäter avståndet till drevbultarna. Jag har en bild på givaren men hittar den tyvärr inte. Får snoka fram den senare idag.

Det trodde du inte va :D
Det var som fan! Nu förstår jag också varför du måste ha den :D
Koolt!

Det var som fan! Nu förstår jag också varför du måste ha den :D
Koolt!
Hähähä, nä, det är faktiskt givaren till hastighetsmätaren. Det slog mig bara att den faktiskt ser ut att mäta avståndet till drevbultarna. Hade varit bra att ha, kombinerat med en varningssignal :D

Är det någon som har nåt häftigare? Laptimer, hastighetsmätare som går till 350 km/h, varvräknare, växelindikator, shiftlight, givare för vattentemp, hastighet yada yada yada. Givetvis i ett guldeloxerat aluchassie, hihihihi *fnittrar hysteriskt*

Onödiga finesser? Jepp :Rockbanan

Var e NOS knappen... :D

Har hört rykten om att de cooooola grabbarna kommer att köra med GPCrono den här säsongen :cool:
Det stämmer bättre än du anar. Vem är superhjälten på bilderna och vad har han på sin knarr?

Bifogat

• Max 1.jpg
    Max 1.jpg
    26.8 KB · Visningar: 41
  • Max 2.jpg
    Max 2.jpg
    36.7 KB · Visningar: 42
  • Max 4.jpg
    Max 4.jpg
    33.8 KB · Visningar: 73
  • Max 3.jpg
    Max 3.jpg
    103.8 KB · Visningar: 46
Det stämmer bättre än du anar. Vem är superhjälten på bilderna och vad har han på sin knarr?
Försök inte nu, det där är gamla bilder.
Kör han med en GPCrono på sin K7:a i år så skickar jag tillbaka skiten :D

Försök inte nu, det där är gamla bilder.
Kör han med en GPCrono på sin K7:a i år så skickar jag tillbaka skiten :D
Men snälla. Det förstår du väl själv att han behåller den fina laptimern. Enda skillnaden är att när han såg min så beställde han ett guldeloxerat chassi till sin också. Han har god smak :fakta :D

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...