Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

MEN???????? Ett seriöst inlägg.Borde nästan starta en tråd om att fredde e på väg at begå självmord eller nåt.Jag ljuger i princip aldrig. Talar alltid sanning, även om den inte är trevlig.
Behöver man ljuga så har man gjort nåt fel, och bör stå för det, eller så är man med fel folk och behöver hitta andra som passar en bättre.
Ankans formulering är ju klockren men baksidan är ju Freddans...Det krävs en del begåvning och framför allt ett hästminne för att komma undan med lögner i längden. Oftast trasslar man efter ett tag in sig i de uppdiktade historierna och då spricker det ej sällan och man står med brallorna nere. Lögn bör därför enligt min mening för det egna välbefinnandet undvikas. Har man en gång blivit avslöjad så åtnjuter man sannolikt ej heller särskilt högt förtroende i framtiden hos den beljugne.
Jag ljuger i princip aldrig. Talar alltid sanning, även om den inte är trevlig.
Behöver man ljuga så har man gjort nåt fel, och bör stå för det, eller så är man med fel folk och behöver hitta andra som passar en bättre.
Talar alltid sanning, även om den inte är trevlig.

Folk som säger så (det är av någon märklig anledning oftast kärringar) använder den påstådda ärligheten som en ursäkt för att istället stå för att de är elaka och socialt underbegåvade.
Jag är FÖR ärlig..det kan vara jobbigt tycker jag för det leder till TJAFS om folk inte vill veta (vilket de sällan vill)
enda gången jag ljuger är när jag är trött och vill sovadå kan man säga vad fan som helst ibland
![]()

Fröken Höger kan ändå inte skilja på lögner och ärlighet så du lär nog inte få några problem på grund av en sömning vit lögn!![]()

Jag har i min lilla autistska värld läst forsknig om att ALLA ljuger i snitt 10-15 gånger per dag.
- "Den typen av frågor har ingen av oss glädje av att få besvarade. Vi har båda levt egna liv innan vi träffades och nu har vi varandra och ägnar oss åt varandra. Vad som hände tidigare är passerat!"

Var urvalet politiker?
MEN???????? Ett seriöst inlägg.Borde nästan starta en tråd om att fredde e på väg at begå självmord eller nåt.Men för en gångs skull var varenda ord du skrev riktigt bra faktiskt.
![]()
Folk som säger så (det är av någon märklig anledning oftast kärringar) använder den påstådda ärligheten som en ursäkt för att istället stå för att de är elaka och socialt underbegåvade.
Den som säger att han aldrig har ljugit är en lögnare![]()
Fast erkänn att du gärna vill veta hur många det var egentligen.![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |