Vart hittar jag senaste CounterStrike?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag och några polare fick lite återfall och ville minnas den gamla goda tiden när man lirade CS som riktiga nördar, så vi installerade CS 1.5 på våra burkar och sitter hemma hos mig och lirar med lite botar.
Men nu vill jag ha tag på det senaste så vi kan lira lite snyggare och med lite nyare banor etc.
Vart på nätet hittar man detta och vad är det man ska ha? Vilka botar kör man med numera, inte realbot eller podbot antar jag?

Om någon råkar ha det på sin burk så får de jättegärna pm'a mig för ftp-info så kan ni tanka över det till min server :tummenupp

/ N. Örd

Jag och några polare fick lite återfall och ville minnas den gamla goda tiden när man lirade CS som riktiga nördar, så vi installerade CS 1.5 på våra burkar och sitter hemma hos mig och lirar med lite botar.
Men nu vill jag ha tag på det senaste så vi kan lira lite snyggare och med lite nyare banor etc.
Vart på nätet hittar man detta och vad är det man ska ha? Vilka botar kör man med numera, inte realbot eller podbot antar jag?

Om någon råkar ha det på sin burk så får de jättegärna pm'a mig för ftp-info så kan ni tanka över det till min server :tummenupp

/ N. Örd

Du ska har 1.6.

INTE Source, source är inte skills. Elr jo, men ack så mkt mindre. 1.6 är basic CS och det dom tävlar i, Inte så hemsk mkt olikt 1.5 men endel skilljer. Googla bara på 1.6 så hittar du var du kan tanka installationsfilen gratis. Sen bara connectar du med dig vanliga account.

Jag KAN ladda upp det på din server om du vill, dock går det nog snabbare att bara ladda ner det från nån spelsida.

Ädit: http://cs.nordicgamers.se/filarkiv/fil,298.html

Ahhh, precis den filen jag nyss tankade hem men tack ändå.
Så Source är bara dynga alltså? Det ser ju riktigt snyggt ut men iofs så kanske det är riktigt drygt när man är van med att lira 1.5......

Den filen jag har, är det bara att installera eller måste man ha keys och sånt skit också? Jag tänkte att jag frågar redan nu...

Ok, vi vill inte ha 1.6 utan det är Source vi är ute efter helt enkelt har vi kommit fram till.
Går det att tanka hem det eller måste jag köpa skiten?

Du måste köpa det, annars blit det vajsing med cd-key och sånt när man ska lira på nätet.

Kostar väl runt 200 å då får man med HL2 =)

Ok, får tacka för svaren!

Tills vidare, någon som vet vart man hittar waypointade rats-banor och mice-banor? Jag hittar inga med waypoints för botar (realbot kör jag med).

jea source är gött. spelar i bland, fin grafik och är rätt lagom med sämre grafikort

nividia geforce 6600gt 128.

Bara jag som tycker att känslan i Source är kass? :mad:

Har lirat 1.5-1.6 innan och nu börjat lira Source.
1 man suger :huvet
2 aimen?? VILKEN AIM!?!? :va
3 ljudet, dessa jäkla flash... :huvet
4 ----:arsele

2762111 Ok, får tacka för svaren!

Tills vidare, någon som vet vart man hittar waypointade rats-banor och mice-banor? Jag hittar inga med waypoints för botar (realbot kör jag med).
Kör med Z-bot istället. Den lär sig banorna :tummenupp

Allt blev en stor skit sedan 1,6 kom ut (Steam). 1,5 var den sista värdiga versionen att spela. Saknar... :näsblod

2762814 Funkar den till 1.5? Måste man ha Steam till 1.6 eller finns det en patch till bara det?
Jag är inte helt säker på att det funkar på 1.5 men har för mig att vi har kört så i skolan.

Det finns en lan-version av 1.6 som man kan tanka. Använder inte steam och funkar inte över nätet men är perfekt om man ska lira mot botar osv. Finns säkert i bukten.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg