Har ni vält en bil?

Har du någonsin vält en bil?

• Antal röstningar
    0
Haha. Men det verkar ju vara sjukt roligt. Har bara en polare som har gjort det, var tyvärr inte med den gången. Måste prova någon gång. :D

Vart i skåne bor ni? Jag kommer över i helgen så skall jag se om det är kul att välta en bil. Jag provar givetvis på din bil!

Ja just precis som rubriken lyder har ni lyckats välta en bil med handkraft någongång? :D

Jag å polaren försökte ett par gånger på fyllan för något år sedan men satan vad det blir tungt efter att fjädringen slutat hjälpa till.

Omoget? Ja! Roligt? JA!

ULF, Du råkar inte bo på Råbyvägen 15 F. Jag kommer över med två grova vänner, borde räcka med tre stora personer för att välta din bil!

Vad säger du? Skall vi prova, det är kanske kul att välta bilar! Eller har du ångrat dig?

Last edited:
ULF, Du råkar inte bo på Råbyvägen 15 F. Jag kommer över med två grova vänner, borde räcka med tre stora personer för att välta din bil!

Vad säger du? Skall vi prova, det är kanske kul att välta bilar! Eller har du ångrat dig?

haha du har väl en egen farmor! min farmors bil ger du fan i :D jag har inte uppmuntrat spontana bilvält som de du uppmuntrar till :arsele

Fan, många är mogna här. IDIOTER :huvet
Fan vad tråkig du är. IDIOT :huvet

De allra flesta berättar ju historier om vad de gjorde när de gick i skolan. Och då tror jag ju inte direkt att det handlar om högskolan. Snarare högstadie/gymnasium. Skitkonstigt att de inte var mognare då... :rolleyes:

jag har inte uppmuntrat spontana bilvält som de du uppmuntrar till :arsele

Uppmuntrar jag personer till att välta okända personers egendom?

Frågade bara om jag fick välta din bil, det är ju så roligt verkar det som! Du har ju provat på andras egendomar, så kan jag prova på din bil!

Detta kan ni inte ha något emot, att finna Er bil på taket. Du vet ju hur kul det är...

2fast4Hjo skrev:
..du verkar behöva lite skoj i vardagen

Det är faktiskt måttligt lustigt att komma ut till parkeringen på morgonen och finna att några fyllskallar roat sig under natten med att lyfta runt med ens knappt tre år gamla vw polo, så den stod tvärs över p-platsen.
Visst, roligt för dom att lyfta runt liten bil, men inte för mig att hitta de bucklor som uppstått runt alla hjulhus och på andra ställen. :kulspruta

Det här är en roligare syssla:

Bifogat

• anneliloop(1).jpg
    anneliloop(1).jpg
    96 KB · Visningar: 84
Den här liraren snodde min p-plats på jobbet så jag hystade ner bilen i spa't! :mad:

valter-bil.jpg

Jag välte tio sporthojar som stod uppradade på en parkering en gång, var som värsta dominorallyt :D

:rolleyes:

Uppmuntrar jag personer till att välta okända personers egendom?

Frågade bara om jag fick välta din bil, det är ju så roligt verkar det som! Du har ju provat på andras egendomar, så kan jag prova på din bil!

Detta kan ni inte ha något emot, att finna Er bil på taket. Du vet ju hur kul det är...

mm ja jo hej å hå skapa en egen gnälltråd så är du snäll, tack å hej.

Roller klockrent fast jag skulle vara lite orolig om det är japanska tecken på den, kan ju tillhöra yakuza :3freak :)

jepp har i min ungdom rullat runt samma bil 2 ggr, med en veckas mellanrum
( en V4), dock försvarar jag mig med att den dryga fan som ägde bilen förtjänade det o att vi hade hysteriskt roligt när vi i smyg kollade på killen när han upptäckte det.
OBS det är så länge sen så det är preskiberat nu, så det är ingen ide att ni skäller:D :D

Eftersom jag vält bil så försvarar jag mig med att jag aldrig skulle välta en bil med någon ägare. Bilen vi välte var en övergiven gammal zigenarvolvo.

Men hur fan kan ni tycka att det är rätt?

Det är ju fan inte precis som om det bara är att välta tillbaka den och köra vidare utan varken repor eller bucklor.

Esquire: Jag går på gymnasiet. Iofs tredje och sista året, men jag kan inte minnas att jag tyckte det var rätt att välta bilar för två-tre år sen heller.

Jag Å mina Outlawpolare brukar sparka omkull motorcyklar :yoparty

Jag och nåra kompisar välte och slog sönder en bil totalt för ett några år sedan. Det var faktiskt riktigt skoj. Att köra den till skroten dagen efter utan vindruta var inte lika skoj, det var svinkallt!

Men hur fan kan ni tycka att det är rätt?

Det är ju fan inte precis som om det bara är att välta tillbaka den och köra vidare utan varken repor eller bucklor.

Esquire: Jag går på gymnasiet. Iofs tredje och sista året, men jag kan inte minnas att jag tyckte det var rätt att välta bilar för två-tre år sen heller.

Nej, självklart är det korkat, omoget och jävligt dumt. Men själva tanken är väl ändå lite rolig? Speciellt som någon skrev om man dessutom får se minen på personen som upptäcker bilen på sidan eller taket, obetalbart.

Jag försvarar fortfarande inte bilvältandet, det är idioti och jävelskap. Jag själv hade blivit jävligt förbannad om någon hade vält min hoj el bil.

(Dubbel moral, dubbelt så kul eller hur man säger.)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg