Har ni vält en bil?

Har du någonsin vält en bil?

• Antal röstningar
    0

herge

I.eat.u.alive
Gick med
21 Jul 2005
Hoj
DRZ400 SM -05 (stulen)
Ja just precis som rubriken lyder har ni lyckats välta en bil med handkraft någongång? :D

Jag å polaren försökte ett par gånger på fyllan för något år sedan men satan vad det blir tungt efter att fjädringen slutat hjälpa till.

Omoget? Ja! Roligt? JA!

Om ni försökte med en av era enga så kan det ju vara kul. Förökte ni med någon snnans var det bara korkat.

Har vält tillbaka en Nissan Micra som kompisen körde omkull med. Det var inte så svårt men då låg den ju på taket så fjädringen ställde inte till det :D

Jag o polarna hade tokigt kul när vi välte en gammal övergiven 240 på en parkering. Har bild liggandes någonstans! :tungan

1171233236_761810121.jpg

Har inte vält en bil, men jag och två kompisar välte en gammal husvagn ute i skogen. Första palla vi upp den med en dongkraft o lite virke. Sen va de bara ta i o putta :D

både vält och sett några välta ...vi välte dock en övergiven pundarbil. dom andra välte en bil i osmras utanför min balkong, tack å lov inte min bil för då hade jag dödat dom...

men jag blev lack ändå, så jag å ena polarn på min lilla efterfest -sköt på dom från min balkong med paintballgevär, ringde snuten anonymt å sa att förövarna hade färg på deras kläder :yoparty

Jag ger mig fan på att den dagen jag har åtgärdat alla fel på min Franska slampa så kommer något as och välter den i en å..

Näe..

Men vi reste upp en lärares Fiat 126 mot väggen..

Varesig läraren, rektorn eller polisen var speciellt imponerad.. :va

Vi gjöt fast en bil framför ingången till skolan precis innan skolavslutningen. Det tyckte vi var skoj, men inte skolledningen, bärgaren och alla andra som inte kom in på morgonen.

Reb0

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...