Människorna kan ju inte köra..

Påminner en del om Snabb och Frustrerad Tokyo Drift:va

Men som sagt det är ju ingen hit att köra som en idiot i en tunnel :näsblod

// Score

"Det är allmänt känt att ryssar gillar sin vodka. Det jag inte visste är att de också verkar gilla att kombinera den med bilkörning."

Verkar stämma:näsblod

Ryssar på glid...

Har de oljat banan? Undrar om den ryska däckskrängaren hade utförsäljning på riktigt gamla torra och fina sulor! Verkar ju vara såphalt i den där tunneln.

Eller så ser man resultatet av att aldrig varit på en halkbana med körskolan!!!

Det var en tunnel som gick under någon sjö. När temperaturen gick under 0 så blev vägen en isbana av kondenserat vatten från sjön. Tror jag :P

Man skall iofs inte skratta åt andras olycka men när den där bussen dök upp i mitten av filmen garvade jag läppen av mig. Såg helt sjukt ut.

Jag vill också lära mig göra kontrollerde ställ med ledbuss! Det är manligt det!:tummenupp

Nope! Du ser den andra lastbilen hela tiden. Den ligger precis till höger men är lite lägre därför syns den inte så bra.:tummenupp

Men lastbilen som man ser ligger ju i det innersta körfältet med ett räcke och betongvägg till höger. Hur kan en till lastbil få plats i samma körfält? :va Kanske är kameravinkeln som luras... men nog ser det mycket märkligt ut för den mindre lastbilen borde inte vara täckt av den större ur den vinkeln.

Fy satan. Halt som på is/olja.

Bussen såg däremot jävligt rolig ut :hihi :hihi

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!