Erzberg enduro?

BORG

B-BRAIN
Gick med
16 Sep 2004
Hoj
CRF450
Tänkte kolla om de nån som har koll på om de e nån svensk som har ställt upp, och i så fall vilken den bästa placeringen är? Eller de e väl säkert nån som har ställt upp men är de nån som har tagit sig mål?

För övrigt helt sjuk tävling! :yoparty

Finns en schysst film om varje års race hos Iceman - imponerande förare!

Calle Bjerkert körde förra året(eller förrförra), tror han kom 12a eller nåt sånt, han piskad många meriterade förare då!

Såg du samma program på Extreme-kanalen igår? Var det 13 av 1500 som kom i mål?

Ja exakt. De var därför jag kom att tänka på de.
Sen när dom hade den där serien på Discovery "Den ultimata mc-utmaningen" så skulle han ju testa enduro och då ställde han upp i den tävlingen. Den gäller att gå ut hårt :D . Förövrigt kvalade han inte ens in. :tungan

Calle Bjerkert körde förra året(eller förrförra), tror han kom 12a eller nåt sånt, han piskad många meriterade förare då!

:tummenupp :yoparty

Travis brukar ju köra det och ha med det i sina Nitro Circus filmer..

Ja exakt och -05 kom han inte i mål. :tuttar

Last edited:
Bjerkert kom 13:e om jag inte missminner mig, jag har skickat efter anmälningsinfo om i år, har redan börjat planera :tungan

Just nu lutar det åt att ställa upp med en wr 250 men kanske blir en EXC sen i vår ändå :) Hela grejen går ju av stapeln i juni så har ett tag på mig att bestämma hur allt ska va :D

2761703 Bjerkert kom 13:e om jag inte missminner mig, jag har skickat efter anmälningsinfo om i år, har redan börjat planera :tungan

Just nu lutar det åt att ställa upp med en wr 250 men kanske blir en EXC sen i vår ändå :) Hela grejen går ju av stapeln i juni så har ett tag på mig att bestämma hur allt ska va :D
vänta du tills dina förfrusna fingrar börjar tina åtminstonde innan du börjar planera sånna galenskaper.!!! kram

Nyheter
Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!