Dags att flytta

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Då är det bokat vilken dag vi kan börja flytta grejer; SÖNDAGEN DEN 28e JANUARI.

De som kan och vill är väldans välkomna att hjälpa till.
För att locka lite kommer det bjudas på mat :corn och förfriskningar :öl för de som hugger i :tummenupp

Tyvärr har jag lovat att köra extra just den söndagen, 12-14tim övertid kan man ju inte tacka nej till.

Ajdå!
Jag ska på 30årskalas/maskerad/förmodligen monsterfylleslag på lördagen...:gnissla

Men jag har ju lovat hjälpa till så jag får väl ladda med 200 huvudvärkstabletter och hjälpa till trots baksmälla... :tummenupp

Hur dags börjar eländet?
Är det någon som kan tänkas komma och hämta en bakfull bärhjälp?

Är det inte dags att ni kommer med något nytt nu, jag känner igen alla bortförklaringarna från Träningstråden och de är lika lite trovärdiga nu som då.

Är det inte dags att ni kommer med något nytt nu, jag känner igen alla bortförklaringarna från Träningstråden och de är lika lite trovärdiga nu som då.

Så det betyder att du hjälper till att flytta då ?! :tummenupp

Din granne kanske kan skjutsa dig, han kan inte lova säkert att han dyker upp men man vet ju aldrig.

Låter utmärkt. Jag har börjat säga kl 10 till de som undrat (1).

förfriskningar?:brynad jag hjälper gärna till:D
(om jag ens visste vart du bodde)

förfriskningar?:brynad jag hjälper gärna till:D
(om jag ens visste vart du bodde)

Du är välkommen :tummenupp

Flytten går från vasastan till Adolfsberg, du känner igen oss på att vi bär massa saker och åker i en Renault Master :D

Låter utmärkt. Jag har börjat säga kl 10 till de som undrat (1).

Klockan 10, bra att veta. Jag är till 99,3% hemma i Örebro på söndag och kan hjälpa till, som jag sa häromdan. Slår en pling på lördagkväll eller söndagmorron. Jag är ganska klen, men jag är en jävel på att snacka skit.. Och lite roligt måste man ju ha :D

Vi börjar redan ikväll. De som kan är välkomna att flytta redan nu.

Jag står SJÄLVFALLET för pilsner och pizza åt de som hjälper till (och fri tranport hem/krogen efteråt) :tummenupp

(alkohol- och fettfria alternativ finns oxå...)

Tack så JÄTTEMYCKET till er som hjälpte till att flytta igår. Vi körde ett skapligt lådrejs framåt kvällen så nu syns nästan (allt är relativt) inga spår av att vi blev klara för mindre än 24h sedan.

Glöm nu inte inflyttnignsfesten den 10e februari :fyllisar :öl :corn :cpparty

Glöm nu inte inflyttnignsfesten den 10e februari :fyllisar :öl :corn :cpparty

Fick precis för några minuter sen reda på att det är fest ikväll och jag förväntas komma. :)

Såå, hur ser det ut, är det nån citybo som jag som ska dit som kan ordna transporten? :Bugar

Edit: Telefonummer såklart 070 772 78 54

Last edited:
Håller med föregående talare, TACK för igår :)
Himla skoj och många trevliga människor där!

Taxi-Evil gick dock hem lite tidigare än förväntat, men jag kände att allt det där ölandet gjort mig lite sömnig :D
Vore kanske "skoj" att få se digitalbilderna som knäpptes igår.. Vems var kameran egentligen?

Tack och bock igen :tummenupp

Fanns det en kamera också? Hade en blixt i ögonen hela kvällen så jag såg inte så noga. :)

Tror det var Hannes blixt.

Ja tack för en skoj fest och trevligt folk. Lär ju bara ha varit ett fåtal bilder som kan vara nått att visa :D

Men skulle vara kul att se i alla fall.

Tack igen Linus för Hjälmköpet + transport :pannkyss

Btw är Yamaha Stefan gay? :D

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back