Lite väl MYCKET reklam på Sh...

Gillar när det är Bra reklam!
Allt har ju med hojar och göra lr hur?
Varför är det dåligt jag förstår inte alls? :va

Ehh så farligt är det ju inte, ligger ju "runt om" forumet.
Klart swedie måste få har reklam som han har nu.

Enda gången jag upplever reklamen som jobbig är när jag ska läsa sidan i mobilen, den mobila Operan läser in reklamen först så man får scrolla ihjäl sig innan man kommer ner till forumet.

En wap.sporthoj.com utan reklam skulle vara smidig. :tummenupp

Annars tycker jag reklamen är bra, jag har hittat flera företag i banner-annonserna som jag inte skulle ha vetat av annars.

Tycker att reklamen är ett utomordentligt sätt för folk att nå ut eftersom det finns så många olika behov inom communityn SH:tummenupp ..kommer nog själv att göra reklam i framtiden om det finns något utrymme kvar ;)

Börjar det inte bli lite VÄL mycket reklam på SH nu?
i skrivande stund, jag jag se 21(!!!!!) st reklam banners på denna sida. Okey att du swedie skall få in stålar så du kan driva denna sida ( och lite till..) men känns som om det går lite till överdrift nu

Spelar det roll om det ligger fem eller femton banners till höger? De tar ju upp samma plats på bredden ändå, då kan man lika gärna fylla upp det. Eller? :va

Reklamen som ligger till vänster stör inte mig något, däremot när man går under annonsforumet. Bilden som ligger "bakom" annonsdelen, som asfalten gör på forumet, är mycket mycket irriterande.:mad:

Hur ser den ut? Jag har vit bakgrund.

Last edited:
Jag tycker inte att reklamen här stör. Dels så är den ganska passiv och dels så är all reklam relaterad till forumets inriktning.

Hade det däremot varit en massa pop-ups för bantningskurer/porrsidor/onlinebetting/internetdating så hade jag inte varit lika positivt inställd till reklamen. :mad:

Men för helvette skärp dig och inse "nothings free in waterworld".

Endera pyntar du för skiten eller så får du leva med reklamen, hör med swedie kanske du kan betala 5-10kr per månad så slipper du reklamen. Eller med lite tur så får du betala OCH se reklam.

swedie försöker få hemsidan att gå runt och få ut lite extra för att kunna sponsra sin tävlingssäsong också, det kan väll inte göras på annat sätt än reklam?

sånt här gnäll är onödigt och enbart onödigt. Konstruktiv kritik som beskriver hur man istället ska lösa "problemet" (en realistisk lösning och "ingen skjuta från höften"-variant) är dock väldigt bra...

De e absolut inge fel på reklamen!
Hade varit värre me en massa blinkande skit(epilepsianfallsvarning!!) o popupfönster!!

Har handlat från några av annonsörerna, till bättre priser än vad vanliga/större mc-tillbehörsförsäljarna kan konkurrera med!
Dessutom e de bra kvalitet på sakerna jag lyckats få tag på.

O hade inte annonserna funnits här så hade jag väl handlat nån annanstans till dyrare pris o större hål i plånboken..
Eller iaf färre saker för samma summa..:rolleyes:

Säger som många andra här då, reklamen stör inte och varför klaga när de är så Swedie får in pengar att kunna hålla Sporthoj.com gratis?

Last edited:
Säger som många andra här då, reklamen stör inte och varför klaga när de är så Swedie får in pengar att kunna hålla Sporthoj.com grattis?

Grattis...

Ja va fan, ända gången ja stör mig på reklamen är när jag surfar på PDAn, då tar reklamen upp massa onödig plats o så.. men sålänge man surfar på vanliga datorn lr laptopen så är de ingen fara ju.

när jag va liten o bodde i ståckhålm
mötte jag en klok man som sade
-Finns det inget vettigt att säga kan man lika gärna hålla käft
NU tror jag att jag vet vad han menade
fast jag kan ha fel:D
en del trådar kan ju tyckas va en smula meningslöst gnäll om ingenting
sånt kan man sköta på diverse betalsajter GARANTERAT finns likasinnade
(gnällspikar och vetabättre typer)

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...