Krograggs ågren

Gick ett program på TV för något år sedan, den där Miriam tror jag det var.
Det var tydligen en kille som också opererat om sig till tjej, dock så fanns tydligen slangen kvar även på henne.

Tror nog ganska så många även skulle tro att detta var en riktig tjej ända tills hon/han tog av sig kläderna helt :näsblod

Bifogat

• miriam-photoshoot1.JPG
    miriam-photoshoot1.JPG
    87.3 KB · Visningar: 162
  • miriam-photoshoot2.JPG
    miriam-photoshoot2.JPG
    45.9 KB · Visningar: 260
Gick ett program på TV för något år sedan, den där Miriam tror jag det var.
Det var tydligen en kille som också opererat om sig till tjej, dock så fanns tydligen slangen kvar även på henne.

De går i repris nu på nätterna.. kolla ett avsnitt...
jag tror att de e rent bullshit att hon va kille, ba för o få tittare...

man ser bilder i bara bikini i introt, o ja, hon, han eller det har isåfall en jääävligt liten balle :P..

man ser bilder i bara bikini i introt, o ja, hon, han eller det har isåfall en jääävligt liten balle :P..

Du är inne på rätt spår.

Det är en TJEJ med balle.
Roligt va :D

Han var från sin födelse helt klart en kille, det är jag ganska så övertygad om.

Självklart så har han stoppat undan den för att den skall synas så lite som möjligt.

Sedan tar han säkert en del kvinnliga hormoner för att hålla tillbaka tex. hårväxten på kroppen och av andra uppenbara skäl.

Det kanske också påverkar ballens storlek ?

:zpy

ja iof har ja bara kollat på mig själv o ser att min balle absolut inte på nåt sätt skulle kunna gömmas i ett par bikinitrosor hur man än gör, men alla har väl inte samma utrustning helt enkelt :tungan

fan va äckligt o bli kåt på en kille då..stackars demdär mupparna som va me i de... hahaha, pang i huvet direkt efter den serien...

Han var från sin födelse helt klart en kille, det är jag ganska så övertygad om.

Självklart så har han stoppat undan den för att den skall synas så lite som möjligt.

Sedan tar han säkert en del kvinnliga hormoner för att hålla tillbaka tex. hårväxten på kroppen och av andra uppenbara skäl.

Det kanske också påverkar ballens storlek ?

alltså var inte en av bondbrudarna kille? och den var så liten så den syntes inte i bikini scenerna?

bara ut på DC å söka på mirijam så lär du hitta filmsnutt där hon/han är in action så får du se :arsele

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back