MestHemlig
När kommer våren?
Vänder mig till alla som lackat om sina hojar. Eller till dom som vet något om det 
Vad kostar det om man vill lacka om en hel motorcykel. Låt oss säga en R1.
Alla kåpor och så (inte ramen då) och fälgarna.
Nu vill jag inte veta kompis/familje priser utan vad det kostar för mig som inte känner någon lackerare. Sen om någon vet vad dekaler kostar. Behöver inte va orginal men ska väll iaf likna orginal. Låt oss återigen säga till en R1,
Är fruktansvärt kass på vad man bör använda men antar att pulverlack är bland det bättre (om det finns något annat som är lämplig att använda)
Ja ni märker ju vilken novis jag är på området.
Tyvärr finns det för många fina motorcyklar i på tok för fula färger där ute och något måste göras!
Tackar /David
Vad kostar det om man vill lacka om en hel motorcykel. Låt oss säga en R1.
Alla kåpor och så (inte ramen då) och fälgarna.
Nu vill jag inte veta kompis/familje priser utan vad det kostar för mig som inte känner någon lackerare. Sen om någon vet vad dekaler kostar. Behöver inte va orginal men ska väll iaf likna orginal. Låt oss återigen säga till en R1,
Är fruktansvärt kass på vad man bör använda men antar att pulverlack är bland det bättre (om det finns något annat som är lämplig att använda)
Ja ni märker ju vilken novis jag är på området.
Tyvärr finns det för många fina motorcyklar i på tok för fula färger där ute och något måste göras!
Tackar /David