tjabba

floodi

Sporthojsnörd
Gick med
13 Feb 2005
earth , europe , sweden , southsweden , Kalmar , S
Hoj
gul 03á
Är ni nått fulla eller =?

Själv kommer det sluta på soffan inatt frånför nån dålig B film eftersom
sängen är bannlyst från mig , pågrund av fylla.

eller ska jag ta chansen att sova i sängen genom att smyga in
om nån timme =? det är frågan ...

Ja e full.

vänta tillls cheyen har somnat och smyg in senare. Om du snarkar kan det vara ett dåligt drag men annars funkar det i 8 fall av 10.

:yoparty :yoparty

Ja e full.

vänta tillls cheyen har somnat och smyg in senare. Om du snarkar kan det vara ett dåligt drag men annars funkar det i 8 fall av 10.

:yoparty :yoparty

Jag tror jag snarkar när jag är full , det är vad jag har hört innan från damen där inne , som ligger o snor in sig i täckerna o bara myser , det sjuka är att hon njuter av det , att jag är full och att hon får nån slags rätt i att hänvisa mig till soffan.

Jag gick och la mig full klockan 4 igår bredvid tjejen men idag får jag igen då hon inte är hemma än och jag är inte ens salongsberusad :( Vindoftande fruntimmer kan man vara utan när man själv är nykter och trött....

Jag är full. Full som få! Tjejen jobbar imorron och jag är ledig. Gött!

PS: Det snurrar!

ÄÄÄHHH VAFFANNNN! Efterfest hos mig! PM:A för nu,,er!

Last edited:
Mja mjo lite dragen e man allt.
Tog slut mellan mig o tjejen för två veckor sedan...
Jag visste, redan då, att ingen av oss skulle klara oss utan varandra.. det är lite magiskt mellan oss, vi är egentligen helt perfekta för varann, och killen hon träffat nu efteråt fick åka hem ikväll.. hon hade sagt till honom att åka hem för hon älskade mig. Hon ringde för en stund sedan o grät i luren och .. ehm.. jag med.. jag älskar verkligen denna tjej, skulle aldrig tro att jag äns skulle skriva såhär. Har man inte upplevt äkta kärlek så går det inte att förstå...

Hon ringde för en stund sedan o grät i luren och .. ehm.. jag med.. jag älskar verkligen denna tjej, skulle aldrig tro att jag äns skulle skriva såhär. Har man inte upplevt äkta kärlek så går det inte att förstå...

Gråta är manligt (om det inte händer för ofta...). :tummenupp

Jag visste, redan då, att ingen av oss skulle klara oss utan varandra.. det är lite magiskt mellan oss, vi är egentligen helt perfekta för varann, och killen hon träffat nu efteråt fick åka hem ikväll.. hon hade sagt till honom att åka hem för hon älskade mig. Hon ringde för en stund sedan o grät i luren och .. ehm.. jag med.. jag älskar verkligen denna tjej, skulle aldrig tro att jag äns skulle skriva såhär. Har man inte upplevt äkta kärlek så går det inte att förstå...

Han var alltså inte bra nog.. Tja.. Då kan hon ju alltid ha kvar dig en stund till innan hon hittat nästa...

Han var alltså inte bra nog.. Tja.. Då kan hon ju alltid ha kvar dig en stund till innan hon hittat nästa...

Ledsen att behöva säga det. Men så är det. Bryt ihop och gå vidare!
Kommer att kännas kasst ett bra tag men sen fattar du att det finns fler brudar i sjön. Och det är då det roliga börjar:tuttar

eh :näsblod trodde inte de där med soffan existera idag, en skröna men tydligen inte :D

skulle bruden beordra mig o gå till soffan skulle jag iaf lägga mig i sängen.. spelar ingen roll hur hårt hon slår :tungan

Det är manligt å visa känslor å även yttra sig dem.
Folk som säger annat ljuger. Likaså dom som skryter över sina sexliv osv. Själva grejen är att dom inte får sig något alls :D Osäkerhet och behöver få respons.
Lycka till i fortsättningen med tjejen å hoppas ni klarar livet ut ;)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg