Bra relationer skapas via respekt?

• Thread starter Thread starter Dr.Bike
  • Start date Start date

Dr.Bike

Guest
Skrattade gott åt denna människan först! (men tänkte senare: jaha, det är SÅ vissa ser på andra. HImla trist attityd)
Vad är det då? Jo en hojkompis berättade att en bekant skulle sälja en bil, och klockan var mycket redan då den presumtive kunden ringde första gången och sa: Jag är där om 40 minuter.
Åkkejrå tänkte bilsäljaren, jag väntar.

När det hade gått ett par timmar var det miss i nassen och vår vän stängde av mobilen och gick och lade sig.
Inget konstigt i det, man måste j sova, och en "no show" kund är ju inget att sörja över.

Döm om hans förvåning när han senare lyssnar av ett meddelande som inkommit runt 02.00 på natten! :D

http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=24249

Last edited:
Skrattade gott åt denna människan först!
Vad är det då? Jo en hojkompis berättade att en bekant skulle sälja en bil, och klockan var mycket redan då denne man ringde första gången och sa: Jag är där om 40 minuter.

När det hade gått et par timmar var det miss i nassen och vår vän stängde av mobilen och gick och lade sig.
Inget konstigt i det, man måste j sova, och en "no show" kund är ju inget att sörja över.

Döm om hans förvåning när han senare lyssnar av ett meddelande som inkommit runt 02.00 på natten! :D

http://www.hondaklubben.com/forum/index.php?act=Attach&type=post&id=24249
:gnissla
FAKE

Ok ok, behöver man inte en ny telefon så behöverman inte en ny telefon :tungan

Tjaaa... behöver och behöver... Min nya fina telefon åkte av misstag med mekaroverallen en vända i 60 grader kulörttvätt!!
Så den mår inte SÅ bra numer...
El chefo tyckte han var jätteclever då han skickade på mig denna sunkomobil som han hade haft liggande efter en som slutat! :tummenner

Tjaaa... behöver och behöver... Min nya fina telefon åkte av misstag med mekaroverallen en vända i 60 grader kulörttvätt!!
Så den mår inte SÅ bra numer...
El chefo tyckte han var jätteclever då han skickade på mig denna sunkomobil som han hade haft liggande efter en som slutat! :tummenner
Din chef kanske bara vill testa dej ett tag och se att du inte göra samma misstag 2 ggr innan du får en ny.:) Så vårda sunkot som den vore en nyfödd så kanske det dyker upp en ny.

Eller så får du börja skrika i luren när han ringer ett par ggr för att sedan inte höra alls vad han säger och säga lite försynt att det måste vara ngt fel på mobilen. :)

Din chef kanske bara vill testa dej ett tag och se att du inte göra samma misstag 2 ggr innan du får en ny.:) Så vårda sunkot som den vore en nyfödd så kanske det dyker upp en ny.

Eller så får du börja skrika i luren när han ringer ett par ggr för att sedan inte höra alls vad han säger och säga lite försynt att det måste vara ngt fel på mobilen. :)

Du är inte så dum du inte!! (fasen DET hade jag inte ens TÄNKT på!!) Lysande!
ja jag säger då det... Kvinnans list (går över när mannen får stånd) eller nåt... ;)

Tackar!!

Du är inte så dum du inte!! (fasen DET hade jag inte ens TÄNKT på!!) Lysande!
ja jag säger då det... Kvinnans list (går över när mannen får stånd) eller nåt... ;)

Tackar!!
List har inget med det att göra utan jag har haft en tonåring i huset :D
Men det där med man o stånd det kan vi ta via PM :D :D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...