Upprop För Vår Och Torra Vägar!

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Nu får det fan vara nog!

-9C imorse. Snö på taken och is på vägarna. Ska det vara såhär?
Jag orkar inte mer och startar därför en namninsamling.

Denna kommer att skickas till miljöminister Andreas Carlgren så att han får ta itu med det här på studs. Jag tycker att han missköter sitt ämbete.

En kopia kommer även gå till vägverket för att få dom att lägga ner elslingor i Sveriges samtliga kurviga vägar. NU

Skriv på idag, du också:

1. Starstriker

Ja, det där med växthuseffekt verkar ju helt värdelöst och opålitligt så jag är med. Fixa en värmare till min bil också som 0630 höll -12. :mad:

1. Starstriker
2. CBR_Falun
3. Markus

Ok Markus. Skickar listan till Biltema också. Du ska få din värmare.
-12!? Vaffan, var bor du nånstans? Trodde du bodde i innerstan?

Ja, det där med växthuseffekt verkar ju helt värdelöst och opålitligt så jag är med. Fixa en värmare till min bil också som 0630 höll -12. :mad:

1. Starstriker
2. CBR_Falun
3. Markus

1. Starstriker
2. CBR_Falun
3. Markus

Hörde -34 i Kalix i förrgår. :gnissla

1. Starstriker
2. CBR_Falun
3. Markus
4. skoteridioten

Det bästa vore att bygga tak över hela Sverige. Då slipper man all nederbörd som förstör hojåkningen. Dessutom bör man installera en liten klimatanläggning som håller konstant 20 °C året runt i hela landet. EFTER man gjort det kan man installera värmeslingor i alla vägar för att få upp temperaturen i underlaget.

Det bästa vore att bygga tak över hela Sverige. Då slipper man all nederbörd som förstör hojåkningen. Dessutom bör man installera en liten klimatanläggning som håller konstant 20 °C året runt i hela landet. EFTER man gjort det kan man installera värmeslingor i alla vägar för att få upp temperaturen i underlaget.

Ett reglerat klimat borde ju faktiskt kunan löna sig på sikt. Det där med ett tak över hela landet är ju en lysande ide!

Fler och bättre skördar, tidtabell för när det skall regna. Inga pengar som kastas bort till vinterunderhåll. Försäkringsbolagen får tjäna mer pengar på sina MC-försäkringar. Listan kan göras oändlig!

Om alla gasade lite mer kanske vi skulle kunna ha ett alldeles eget ozonhål redan 2010?

Ett reglerat klimat borde ju faktiskt kunan löna sig på sikt. Det där med ett tak över hela landet är ju en lysande ide!

Fler och bättre skördar, tidtabell för när det skall regna. Inga pengar som kastas bort till vinterunderhåll. Försäkringsbolagen får tjäna mer pengar på sina MC-försäkringar. Listan kan göras oändlig!
Jag fortsätter på listan.
Alla nya hus kan byggas utan tak och utan värmeanläggning. Vi slipper få hit luftföroreningarna från östeuropa. Vi slipper köpa vinterkläder, paraplyn, med mera. Bilarna rostar inte sönder. Vi får vinterturister från närliggande länder som är trötta på kylan....
:banana

Det blir dyrt att glasa in hela Sverige på en gång, så jag föreslår att vi börjar med Stockholms innerstad :D

Vi borde importera ordentligt med sand också så att vi akn få lite ordentliga beachar. En gigantisk doppvärmare vid Slussen skulle nog också komma till sin rätt.

1. Starstriker
2. CBR_Falun
3. Markus
4. skoteridioten
5. 2fast4Hjo
6. zoddri

-20 när jag traskade till universitetet imorse. Jag har förövrigt försökt göra mitt bästa för att skapa ett ozonhål här genom bilvalet men alla miljömuppar gillar ju vintern :kastakottarpåmiljömuppar:

Nu får det fan vara nog!

-9C imorse. Snö på taken och is på vägarna. Ska det vara såhär?
Jag orkar inte mer och startar därför en namninsamling.

Denna kommer att skickas till miljöminister Andreas Carlgren så att han får ta itu med det här på studs. Jag tycker att han missköter sitt ämbete.

En kopia kommer även gå till vägverket för att få dom att lägga ner elslingor i Sveriges samtliga kurviga vägar. NU

Skriv på idag, du också:

1. Starstriker

Men herregud! Lugna köttet. Det är februari...det SKA vara kallt, snöigt och skitt! Desto ljuvare blir våren när den väl kommer och vintern inte får möjlighet att dra ut på tiden. :pannkyss

Men herregud! Lugna köttet. Det är februari...det SKA vara kallt, snöigt och skitt! Desto ljuvare blir våren när den väl kommer och vintern inte får möjlighet att dra ut på tiden. :pannkyss

Nej BORT BORT BORT med vintern. Det är en helt onödig årstid. Vill man åka skidor och frysa om örona kan man göra det i Alperna.

Det blir dyrt att glasa in hela Sverige på en gång, så jag föreslår att vi börjar med Stockholms innerstad :D

Vi borde importera ordentligt med sand också så att vi akn få lite ordentliga beachar. En gigantisk doppvärmare vid Slussen skulle nog också komma till sin rätt.

Varför glas? Nej, ordentliga doningar så att vi kan hålla infödingarna inn... jag, menar lantisarna utanför. Stora, stabila lås på hela härligheten med så att ingen kan komma in. Eller ut. Eller så!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg