Sälja saker när man är bakis...

Sålde min hoj med en lonkero i handen, precis när förfesten hade börjat. Givetvis skulle han hämta den nästa dag. Jag var så bakis att jag hade god lust att ställa in affären men jag behövde stålarna till min nästa hoj.

När han kom och hämtade den så skulle han köra den hem. Utan hjälm. Och det är ju en bit mellan Lund och Tomelilla... Men han körde iväg, inga problem...

Tyvärr skickade han aldrig de sista sex hundralapparna som fattades... Jag hörde sedan att han sålt hojen vidare redan efter en månad.

hade en snubbe som va sugen på hojen,, tokpruta en massa över telefon, men skulle kika lite först..ringer tillbaks o säger att den e tysksåld samt nå annat skit,, jaha sa jag? och?
men den e inte värd så mycket säger han,,
(billigast på blocket) han skulle pruta mer men de gick inte,, han börja maila mig arga mail om att jag aldrig skulle få den såld,
då fick han ett långt mail om att jag får väl sälja till de pris jag vill ha bla bla bla... dagen efter kom en annan o hämta den för samma pris utan o fråga nåt.. han tyckte den va billig. :tummenupp

hade en snubbe som va sugen på hojen,, tokpruta en massa över telefon, men skulle kika lite först..ringer tillbaks o säger att den e tysksåld samt nå annat skit,, jaha sa jag? och?
men den e inte värd så mycket säger han,,
(billigast på blocket) han skulle pruta mer men de gick inte,, han börja maila mig arga mail om att jag aldrig skulle få den såld,
då fick han ett långt mail om att jag får väl sälja till de pris jag vill ha bla bla bla... dagen efter kom en annan o hämta den för samma pris utan o fråga nåt.. han tyckte den va billig. :tummenupp

Vissa har allvarliga problem. :va

Hade min gamla dator till salu en gång i tiden, inte till överpris, men den var prestandamässigt undermålig dåvarande tids datorer. Fortfarande en funktionell internet/film/tankningsdator. Jag fick flertalet mail från fejkade adresser i stil med "Långben@hotmail.com", där de skrev typ "Fy fan vilken dålig dator"..
Att folk orkar vara så negativa!...:confused:

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...