Sieg Hallelujah

Glassen

Förbjud förbud!
Gick med
22 May 2006
Hoj
En cross
Finns det några Kristet-fans här på forumet? Oavsett om ni har lyssnat på dom förut eller inte så kan jag helt klart rekommendera nya albumet, fetaste soundet någonsin:rock

Rekommenderar speciellt Tjackpounder, Guds vrede och Pudrad fjolla vid königens hof. "Killa mig i stjärten med en fjäder som du pissat på, säda i mitt dyra vinglas":yoparty

Spring och tjöp nu:tummenupp

Självklart, sett dom live 2 ggr t.ex.
Har lyssnat på kristet i minst 10 år och dom fortfarande lika bra!

Det måste ju finnas mer än tre personer på forumet som lyssnar på detta gudabenådade band:tungan Annars får ni se till att "köpa" Sieg Hallelujah och börja lyssna helt enkelt, bästa skivan ever:tummenupp

1. Dålig smak du har, dom är bäst:pannkyss

2. Finns att läsa i profilen,som du hittar om du klickar på mitt namn och sedan väljer "Visa profilen/skrivbord". Men sånt kanske är för svårt för dig:FU

Ok då förstår jag

Födelsedatum:
28 February, 1990
Ålder:
16
Vem är jag?:
Fetare än din mormor
Bor:
På gamla.
Intressen:
Bilar, crossar, koola krejjer va?
Hoj:
Mtb
Yrke:
Oanställd snorvalp
Kön:
Vet ej

:FU

Ok då förstår jag

Födelsedatum:
28 February, 1990
Ålder:
16
Vem är jag?:
Fetare än din mormor
Bor:
På gamla.
Intressen:
Bilar, crossar, koola krejjer va?
Hoj:
Mtb
Yrke:
Oanställd snorvalp
Kön:
Vet ej

:FU

Du lyssnar aldrig på Eddie Meduza eller annan sjuk musik då? The Kristet är ett band som folk i vår ålder lyssnade på innan de la ner i slutet på 90-talet. Sen återkom de förra året och gav sig på nästa generation ungdomar...
Sjukt underhållande band, mycket roligt, framförallt med alkohol.

Men du får gärna fortsätta döma folk efter ålder, jag brukar döma folk efter personlighet.

The Kristet är ett band som folk i vår ålder lyssnade på innan de la ner i slutet på 90-talet. Sen återkom de förra året och gav sig på nästa generation ungdomar...
Sjukt underhållande band, mycket roligt, framförallt med alkohol.

Inte bara underhållande, själva musiken är bland det bästa sverige har producerat någonsin:) En kombination av humoristiska texter och otroligt bra musik:Rockbanan

Apropå ingenting, jag har försökt få tag på material av Räserbajs. Finns inte att tjöpa och inte att tanka. Tips på hur/när/var jag hittar det?

Apropå ingenting, jag har försökt få tag på material av Räserbajs. Finns inte att tjöpa och inte att tanka. Tips på hur/när/var jag hittar det?

Jag har aldrig hört talas om dom, men efter en sökning på google så ska det tydligen finnas minst en skiva i sjön:)
Men vi kan ju försöka undvika att få den här tråden stängd också.

AAYYYY!!! Tack! Pang på pungen!

Trådar brukar dock låsas om det länkas till piratmaterial, så jag föreslår att du tar bort det så låtsas jag att jag inte såg det. :tummenupp

Nyheter
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026